اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۲ ب.ظ

راهنمای خرید پر فروش ترین لپ تاپ های دل

 

 

لپ تاپ دل جزو پر فروش ترین برند ها در بازار تکنولوژی و فناوری محسوب می شود. دل در طی چندین سال گذشته با در نظر گرفتن بهترین امکانات تواسته خود را همیشه بروز نگه دارد و اینگونه جزو ابر قدرت های تولید لپ تاپ محسوب شود. وجود تنوع در لپ تاپ های دل باعث شده تا کاربران همیشه دچار مشکل در انتخاب مدل لپ تاپ شوند، بنابراین تصمیم گرفتیم تا با معرفی پر فروش ترین لپ تاپ های دل شما را در انتخاب یک مدل مناسب راهنمایی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

لپ تاپ ۱۵ اینچی Dell مدل INSPIRON 15-5567

همان‌طور که می‌دانید لپ ‌تاپ‌های برند Dell تنوع و گستردگی فراوانی دارند که در مجموعه سری ۵۰۰۰‌ حرفه ای و نیمه حرفه ای این لپ تاپ، می‌توان از مدل ۵۵۶۷ به عنوان نمونه بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020  اشاره کرد، که در جایگاه خود از دید طراحی، فوق العاده و بی‌نظیر است‌.

شاید به این دلیل که دارای بدنه ای صاف، براق‌ و صیقلی بوده و در عین حال فوق العاده زیبا و مشتری پسند نیز می باشد و در دو رنگ مشکی و خاکستری به بازارعرضه می شود. این دستگاه با آخرین متد روز دنیای تکنولوژی طراحی شده است و از آخرین پردازنده قدرتمند نسل هفتم (‌کبی لیک‌) یعنی اینتل بهره می گیرد.

صفحه نمایش این دستگاه مات بوده و در ابعادی حدودا ۱۵٫۶ اینچی و از نوع Full HD می باشد. این مدل لپ تاپ Dell به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت گرافیک    ATIبرای انجام امور مالتی مدیا و گرافیکی نیز فوق العاده کاربردی می باشد. وزن این دستگاه ۲۳۰۰ گرم می باشد.

این نمونه از بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020  را در حالت کلی می‌توان از جمله ‌لپ تاپ‌های نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای این برند معروف عنوان کرد که رضایت  اکثر کاربران را به خود جلب خواهد نمود.

 

لپ تاپ ۱۱ اینچی Dell مدل Inspiron 3185-A

لپ تاپ ۱۱ اینچی دل مدل Inspiron 3185-A از سری پرطرفدار لپ تاپ های دل اینسپایرون است که به عنوان نمونه ای از بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020 به بازار عرضه شده است. برند Dell سالهاست که در تولید لپ تاپ هایی با سخت افزارها و سیستم های گوناگون فعالیت می‌کند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

نقاط قوت

  • قدرت و کیفیت بالای ساخت
  • پردازنده ی قدرتمند
  • صفحه نمایش لمسی HD Touch و استفاده از آن به شکل تبلت.
  • از سایر ویژگی های این لپ تاپ، پشتیبانی از درگاه های HDMI و دارا بودن پورت نسل سوم USB  می باشد.

 

لپ تاپ ۱۴ اینچی Dell مدل Inspiron 5481 – K

شرکت دل با طراحی و ساخت مدلهای بی نظیر دو در یک، عمده نیازهای بازرگانان، مدیران و کسانی که پیوسته در حال سفر و جابجایی هستند و به استفاده از لپ تاپ و تبلت به طور همزمان نیاز یا علاقه دارند را رفع نمود . از جمله محصولات جدید اینسپایرون دل که نمونه ای دیگر از بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020  است مدل ۵۴۸۱ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی ، بدنه ای مقاوم، نازک و با وزن اندک است که نظر طرفداران و علاقه مندان فراوانی را به خود جلب کرده است.

صفحه نمایش این لپ تاپ  به‌ شکل لمسی بوده و دارای مشخصات ۱۴inch HD (1366 x 768) LED Backlit Touch Display می باشد و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای را دارد و به عنوان تبلت هم قابل استفاده است. دکمه یا شستی پاور در قسمت بالای کیبورد جای گرفته و در قسمت راست آن یک درگاه USB 2.0  و قفل لپ تاپ و شیار کارت خوان و در سمت دیگر آن پورت HDMI ، شوکت شارژ و دو پورت USB 3.1 G1 و میکروفون و جک هدفون قرار گرفته اند.نکته دیگر اینکه این نسخه دارای ویندوز ۱۰ می باشد.

 

لپ تاپ ۱۵ اینچی Dell مدل Inspiron 5583 –A

لپ تاپ Dell Inspiron 5583  نمونه ای دیگر از بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020 و از خانواده معروف و قدرتمند اینسپایرون کمپانی بزرگ دل است. بدنه این لپ تاپ صاف و براق است. که بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده و تغییرات فراوانی با نسخه های قبلی خود دارد.
این لپ تاپ با رنگ‌های نقره ای و مشکی به بازار عرضه شده و توانسته است نیاز و سلیقه سیل عظیمی از کاربران را برطرف نماید. وزن این لپ تاپ ۲۱۰۰ گرم است. در این لپ تاپ شما با نرم افزارDell Mobile Connect  این امکان را خواهید داشت که مکالمه ای برقرار و یا متن پیامی دریافت یا ارسال نمایید.
در حالت کلی می‌توان این مدل از لپ ‌تاپ‌ دل را یک سیستم حرفه‌ای و زیبا برای برند دل و در واقع بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020  دانست که نظر و رضایت بسیاری از کاربران را جذب خود کرده است.

بیشتر بخوانیم:

بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس

مشخصات بهترین لپ تاپ های ایسر

لپ تاپ ۱۵ اینچی Dell مدل XPS 7590-A

هنگامی که نام کمپانی «دل» را می‌شنوید، کارایی و کیفیت خوب و سرسختی سیستم ‌هایش به ذهنتان می‌آید. این شرکت با تنوع گسترده محصولاتش از لپ‌تاپ‌های پایین‌ رده، میان رده تا قوی ‌ترین و اعلاترین سیستم ها به عنوان بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020 ، نیاز تمامی کاربران خود را رفع می نماید و با دقت و هوشمندی بالا در تولیداتش سرپا مانده است.
جدیدترین و جذاب ترین دستگاه تولید شده توسط این شرکت،XPS 15  می باشد که به ادعای این کمپانی کوچک ‌ترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی در دنیا گفته می شود و برای نخستین بار صفحه‌ نمایشی را طراحی نموده که در آن قاب اطراف صفحه نمایش و حاشیه‌ها  به کمترین مقدار خود رسیده است که در اصطلاحBorderless   گفته می‌شود. نکته دیگر اینکه این سیستم با سخت‌افزار قدرتمند خود از پس هر کار و نیاز شما برآمده و به منظور مصارف اداری و فنی مهندسی بسیار مناسب است.
ابعاد و وزن این دستگاه به نوعی طراحی شده است که می‌ توان آن را همواره و در هر موقعیتی به همراه داشت و نیازی به تهیه یک کیف جداگانه برای آن نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت آن را در کیف خود بگذارید. ابعاد مناسب و ظرافت و زیبایی همراه با دوام و استحکام بالا از جمله ویژگی‌ها و نقاط قوت بارز این لپ تاپ محسوب می شوند. بدنه‌ی این دستگاه از جنس آلومینیوم ماشین ‌کاری ‌شده می باشد که هم استحکام و مقاومت لپ تاپ را بالا می‌برد و هم موجب زیبایی و صاف و براق بودن بدنه آن می‌شود. این دستگاه در دو رنگ  نقره‌ای و رزگلد عرضه شده است.

 

لپ تاپ ۱۵ اینچی Dell مدل G3 15-3579 – W

سری لپ‌ تاپ‌های G شرکتDell  جدیدا توسط این شرکت به بازار رقابت وارد شده اند. این محصولات برای گیمورها و افراد حرفه ای در زمینه های گرافیکی وتدوین بسیار مناسب و کارآمد هستند.
سیستم سخت ‌افزاری فوق العاده قدرتمند و امکانات فراوانی که در این سری و در این لپ تاپ به کار رفته است آن را به نمونه دیگر بهترین لپ تاپ دل(Dell) 2020  تبدیل کرده است. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های آخرین و قوی ترین مدل های پردازنده و کارت های گرافیکی مجزا در این لپ تاپ ها، تجربه بازی را برای گیمرهای حرفه ای بسی مهیج ساخته است.
صفحه‌ نمایش این لپ تاپ ابعاد دقیق ۱۵٫۶ اینچی داشته و به پنل IPS با کیفیت FULL HD در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و روکشی مات تجهیز یافته است. این صفحه ‌‌نمایش فوق العاده باکیفیت، نمونه‌ای کاربردی و ایده‌آل برای گیمرها به شمار می آید که می‌توانند ساعت‌ها بدون خستگی چشم به آن خیره شوند.

 

جمع بندی

در این جمع بندی می توان گفت که انتخاب برندی مانند دل بسیار منطقی است چراکه دل سال هاست که امتحان خود را پس داده است و به تایید کارشناسان و مردم رسیده است بنابراین با خیالی راحت می توانید یک مدل از این لپ تاپ ها را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت روز لپ تاپ دل کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی