اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۴۱ ب.ظ

پرفروش ترین لپ تاپ های ایسوس کدامند؟

به محض این که قیمت روز لپ تاپ و مدل‌های اخیر را جستجو کنید محال است بهترین لپ تاپ ایسوس را در لیست جستجو خود نبینید. امسال ایسوس به عنوان رتبه دوم فروش لپ تاپ‌های میان رده در دنیا شناخته شده که بخش اعظمی از این موفقیت به سبب معرفی دو تکنولوژی ارزنده ScreenPad و ErgoLift بوده است.

اگر قرار باشد ایسوس را به عنوان یک برند مستقل در حوزه طراحی لپ تاپ بررسی کنیم، امکانات نوآورانه و خلاقانه این برند مهم‌ترین نقطه قوت آن محسوب می‌شود. با وجود تکنولوژی جدید ارگولیفت که تغییرات چشمگیری در لولاهای دستگاه لپ تاپ ایجاد کرده و اسکرین پد، به نظر می‌رسد ایسوس در طول دو سال اخیر ریسک بزرگی کرده است. در ادامه بیشتر با پرفروش ترین لپ تاپ های ایسوس آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۰۰ ، ۱۶:۴۱
Mahdi Mahdavi
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۴۴ ب.ظ

کدام لپ تاپ ایسر را بخریم؟

 

در حوزه لپ تاپ های هوشمند شاهد شرکت های مختلفی هستیم. اما در اصل این حوزه توسط چندین غول حوزه فناوری اشباع شده است که یکی از آنها ایسر می باشد. ایسر با تولید لپ تاپ هایی با تنوع نسبتا بالا و کیفیت بالا سعی کرده تا در طول این مدت نام خود را در حوزه لپ تاپ های هوشمند جاودانه کند و به نوعی در این امر نیز موفق بوده است. اگر شما هم قصد خرید یکی از لپ تاپ های این شرکت را داشته باشید با گزینه های مختلفی رو به رو می شوید که کمی انتخاب را سخت می کند. در ادامه قصد داریم تصمیم گیری را برای شما آسان کنیم و با معرفی بهترین محصولات ایسر شما را در خرید لپ تاپ کمک کنیم، پس با ما همراه باشید... .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۰۰ ، ۱۵:۴۴
Mahdi Mahdavi
سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

مشخصات لپ تاپ hp مدل Envy x360

 

لپ تاپ اچ پی 13 envy x360 سری دوم و عضو کوچک خانواده ی اِنو است که مدل های با صفحه نمایش  13 و 15 اینچی را دارد. و از دو ورودی لمسی و قلم اکتیو استایلوس اختصاصی با نام قلم N-trig پشتیبانی می کند. لپ تاپ envy x360 به پردازنده های نسل دوم AMD Ryzen مجهز می باشند و تا 14.5 شارژدهی دارند. برای افزایش امنیت لپ تاپ یک کلید قفل مرکزی برای مسدود کردن دید وبکم دستگاه تعبیه شده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این لپ تاپ بیشتر آشنا شوید... . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۰۰ ، ۱۲:۲۵
Mahdi Mahdavi