اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی

گوشی شیائومی 12

خبر ها حاکی از این است که در اولیل سال 2022 شاهد رونمایی جدید ترین گوشی پرچمدار شیائومی، یعنی "گوشی شیائومی 12" خواهیم بود. این گوشی نسخه بروز تر گوشی شیائومی می 11 است که طبق تصمیماتی که کمپانی شیائومی گرفته پیشوند Mi در پرچمدار جدید حذف می شود و علت آن بر می گردد به سیاست این برند. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های این گوشی منحصر به فرد که از منابع خبری معتبر به گوش رسیده، بیشتر آشنا کنیم پس با وبلاگ گوشیدان همراه باشید... .

طراحی و شکل ظاهری گوشی شیائومی 12

جنس بدنه این گوشی منحصر به فرد سرامیکی بوده و از تراشه اسنپدراگون 898 در آن استفاده شده و اگر گوشی سی وی شیائومی را که به تازگی معرفی شد را دیده باشید، گوشی شیائومی 12 را نیز دیده اید چراکه این گوشی ظاهری شبیه به گوشی سی وی را دارد.

گفتنی است که طبق گزارشاتی که از این کمپانی در دست است، ضخامت آن نازک تر و سبک تر طراحی می شود ولی از باتری بزرگ تری با 5000 میلی آمپر رونمایی خواهد شد. همانطور که گفتیم جنس پشتیه این گوشی از سرامیک بوده و دارای لبه های نازک تر خواهد بود.

اما چندی پیش اخباری در فضای مجازی منتشر شده بود که چینی ها درصدد آنند که لنز دوربین 200 مگاپیکسلی بسازند و در این گوشی آن را بکار ببرند؛ اما چنین خبری صحت ندارد و دوربین اصلی این گوشی از لنز 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

نمایشگر

طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم نمایشگر گوشی شیائومی 12 دارای پنل LTPO می باشد و دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. از سوی دیگر طبق اخباری که از سایت اسپانیایی XiaomiAdictos در دست است، رزولوشن نمایشگر شیائومی 12 را 2K اعلام کرده است.

بنظر می رسد که این شرکت چینی قصد دارد صفحه نمایش این مدل را بزرگ تر جلوه دهد و با باریک تر کردن لبه های نمایشگر این ویژگی را تشدید کند. احتمالات دیگری نیز وجود دارد که لبه های گوشی شیائومی منحنی شکل باشند.

دوربین های گوشی شیائومی 12

یکی از قسمت های مهم هر گوشی دوربین آن است که قطعا شیائومی برای این مدل فکر های خوبی کرده است. هرچند هنوز هیچ خبری قطعی نیست اما ممکن است با در نظر گرفتن شواهد دوربین این گوشی 4 عدد باشد و روی هم بتوانند یک تصویر با کیفیت و عالی را ثبت کند.

گوشی Xiaomi 12

بیشتر بخوانیم:

کدام گوشی شیائومی ارزش خرید دارد؟

معرفی محبوب ترین تبلت های شیائومی

بررسی گوشی شیائومی پوکو M3

 

باتری و شارژدهی

وب‌سایت MyDrivers مدعی است شیائومی 12 به شارژ سریع 120 واتی از طریق کابل و 100 واتی به‌صورت بی‌سیم مجهز خواهد شد. در مورد ورژن اولترا شایعات عجیب‌تر هم هستند. گفته می‌شود این گوشی اولین مدلی خواهد بود که از قابلیت شارژ 200 واتی سیمی HyperCharge بهره می‌برد و استفاده از این تکنولوژی به‌معنی پر شدن یک باتری 4000 میلی‌آمپری ظرف 8 دقیقه است.

کلام آخر

طبق اخبار هایی که در پیرامون گوشی شیائومی وجود دارد، کمپانی ابر قدرت Xiaomi قصد دارد بی نقص ترین گوشی سال 2022 را به بازار عرضه کند و طرفداران شیائومی بی صبرانه منتظر رونمایی این گوشی هستند. 
در پایان از اینکه تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

منبع: خبرگزاری کلیک
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی