اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۳۴ ب.ظ

مشخصات چند نمونه از مانیتور های سامسونگ

 

 

مدت هاست که سامسونگ توانسته با ارائه محصولات بی نظیر خود، بازار تکنولوژی را در دست بگیرد. در این مطلب تمرکز ما بر روی مانیتور های سامسونگ است و قصد داریم نمونه ای از بهترین ها را همراه با مشخصات در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با کمک این مطلب محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به یک نتیجه مطلوب برسید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۳۴
Mahdi Mahdavi
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مشخصات بهترین لپ تاپ های برند ایسر

 

 

در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ مناسب هستید که دارای قیمت به صرفه ای باشد و همچنین کیفیت خود را نیز حفظ کرده باشد، ما به شما برند ایسر را معرفی می کنیم که جزو بهترین های بازار لپ تاپ محسوب می شود اما خیلی راه مانده که جزو رقبای اپل یا سامسونگ شود. در ادامه با بررسی مشخصات برخی از این لپ تاپ ها با شما عزیزان همراه هستیم... .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۰
Mahdi Mahdavi
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۵۴ ب.ظ

بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ  تاپ ایسوس

 

 

ایسوس همواره در رتبه های بالای بازار جهانی قرار دارد و در زمینه تکنولوژی توانسته خود را بروز نگه دارد. در صورتی که قصد خرید یک لپ تاپ جدید را دارید بهتر است لپ تاپ های برند ایسوس را انتخاب کنید چرا که علاوه بر کیفیت خوبی که دارند وجود تنوع در محصولات باعث شده است که مطابق با هر سلیقه ای قرار بگیرند. در ادامه با نمونه ای از بهترین لپ تاپ های ایسوس همراه شما عزیزان هستیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۵۴
Mahdi Mahdavi
چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۳ ب.ظ

معرفی بهترین اپل واچ های بازار

  

 

در این مطلب قصد داریم که بهترین اپل واچ های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم به شما عزیزان در انتخاب و خرید یک ساعت هوشمند خوب و با کیفیت کمک کنیم. پس در ادامه با ما در وبلاگ گوشیدان همراه باشید... .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۳
Mahdi Mahdavi
شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۷ ب.ظ

ویژگی کارت های گرافیک ایسوس

کارت گرافیک ایسوس

 

در صورتی که جزو آن دسته از کاربرانی هستید که کیفیت کارت گرافیک برایتان مهم است و به دنبال مطلبی هستید که به معرفی بهترین و با کیفیت ترین کارت گرافیک ها بپردازد، پس در جای مناسبی قرار دارید. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کارت های گرافیک برند ایسوس بپردازیم. بنابراین تا پایان این مطلب با ما همراه باشید... .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۰۷
Mahdi Mahdavi
پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸ ق.ظ

بررسی ساعت های هوشمند Asus

ساعت ایسوس

 

ما در دوره ای قرار داریم که تکنولوژی حرف اول را می زند و لوازمی که استفاده می کنیم جزو پیشرفته های عصر خود است و به این مدل از زندگی عادت کرده ایم. در راستای این امر برند هایی مانند ایسوس به تولید ساعت های هوشمند می پردازند تا بتوانند گوشه ای از نیاز های نسل جدید را رفع کنند و در این مسیر موفق هم بوده اند. در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمند Asus را دارید اما ب] دلیل نداشتن اطلاعات کافی نمی توانید به راحتی تصمیم بگیرید، بهترین کار این است با ویژگی های تک تک آن ها آشنا باشید تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیازتان مدل مناسبی را انتخاب نمایید که ما در این امر در کنار شما هستیم و قصد داریم شما را با بهترین مدل های ساعت ایسوس آشنا کنیم پس تا پایان این مطلب با گوشی دان همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۰۸
Mahdi Mahdavi
سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۴۰ ب.ظ

بررسی چند نمونه از ساعت های هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هواوی

 

ساعت های هوشمندی که در عصر جدید تولید می شوند، دیگر تنها به نشان دادن زمان یا تاریخ محدود نمی شوند بلکه حسگر هایی در آن ها به کار برده می شود که آن ها را تبدیل به ساعت های هوشمند کرده است که همین امر سبب شده تا قابلیت هایی چون نشان دادن میزان فشار خون، تعداد ضربان قلب، جهت یابی و ... را برای کاربر نشان دهد و این امر می تواند کمک شایانی به تنظیم سلامت بدن کند که در ادامه قصد داریم نمونه ای از این ساعت های هوشمند را که مختص به برند هواوی است بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید... .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۴۰
Mahdi Mahdavi
دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۸ ب.ظ

معرفی بهترین گوشی های نوکیا

گوشی نوکیا

 

گوشی نوکیا جزو قدیمی ترین برند جهان محسوب می شود که با گسترش محصولات خود به لقب قول گوشی سازی جهان رسیده است.

ریشه‌های تأسیس شرکت نوکیا به سال ۱۸۶۵ بازمی‌گردد، که فردریک ایدستام با مشارکت لئو میشلن اقدام به راه‌اندازی شرکت نوکیا نمود. این شرکت در آغاز در زمینه تولید کاغذ فعالیت می‌کرد، ولی در سال ۱۸۹۶ اید ستام بازنشسته شد و میشلن ریاست شرکت را در دست گرفت که در پی آن در سال ۱۸۹۸ نوکیا شروع به تولید لاستیک و تایر اتومبیل نمود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۵۸
Mahdi Mahdavi
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

معرفی بهترین گوشی های هواوی

گوشی هواوی

هواوی یکی از 3 برند مهم و مطرح در جهان است که امروزه به تولید بهترین گوشی های هوشمند با کیفیت و قیمت مناسب می پردازد که در سال های اخیر توانسته قدرت خود را به رقبا نشان دهد. این شرکت با ارائه گوشی های خوش قیمت توانسته خود را در دل مردم جای دهد، به خصوص در ایران به محبوبیت نسبتا خوبی دست یافته است، هر چند که وجود تحریم ها تا حدودی باعث افزایش این گوشی ها شده اما با این وجود می توان گفت که نسبت به هم رده های خود قیمت های مناسبی دارد. در ادامه ی این مطلب قصد داریم نمونه ای از بهترین گوشی های هواوی را به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۳۷
Mahdi Mahdavi