اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مشخصات بهترین لپ تاپ های برند ایسر

 

 

در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ مناسب هستید که دارای قیمت به صرفه ای باشد و همچنین کیفیت خود را نیز حفظ کرده باشد، ما به شما برند ایسر را معرفی می کنیم که جزو بهترین های بازار لپ تاپ محسوب می شود اما خیلی راه مانده که جزو رقبای اپل یا سامسونگ شود. در ادامه با بررسی مشخصات برخی از این لپ تاپ ها با شما عزیزان همراه هستیم... .

لپ تاپ ایسر مدل Swift 3

 

وقتی که از قدرت عملکردی بالا و سرعت لپ تاپ ایسر Swift 3 اطلاع پیدا کنید، احتمالا باور نخواهید کرد که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد. این لپ تاپ از برخی از لپ تاپ‌های ۲ هزار دلاری هم عملکرد بهتری دارد و ایسر به لطف استفاده از پردازنده AMD Ryzen 7 4700U توانسته است که غیرممکن ها را ممکن کند. نسخه اینتل ایسر سویفت 3 نه تنها عملکرد پایینی نسبت به این محصول دارد، بلکه از لحاظ گیمینگ هم نمی‌تواند کاربردی همچون نسخه AMD داشته باشد. این محصول همه چیز را تحت الشعاع خود قرار داده است و اولترابوک‌های بالارده را نیز از نظر قیمت وارد یک چالش بزرگ می‌کند.

می‌دانیم که سویفت ۳ با داشتن دوام باتری ۱۱ ساعته، امتیاز دیگری را برای افرادی فراهم می‌کند که روزانه تایم زیادی را به کار با لپ تاپ خودشان اختصاص می‌دهند. بنابراین، اگر یک گیمر هستید یا اینکه در محل کار خود از لپ تاپ خود زیاد کار می‌کشید، می‌توانید از دوام باتری فوق العاده بالای آن از هم استفاده کنید. هزینه این لپ تاپ کمر شکن نخواهد بود و می‌توانید با همان قیمت پایینی که صرف می‌کنید، عملکردی در خور شان دریافت کنید.

 

لپ تاپ ایسر مدل Aspire A715

 

 

لپ تاپ Acer A715 را می‌توانید با یک طراحی زیبا و متعادل تهیه کنید. این نوت بوک ابعادی استاندارد داشته و برای فضای کاری خانه و اداره‌ها بسیار مناسب است. شما می‌توانید صفحه نمایشی داشته باشید که وضوح بسیار بالایی برای نمایش محتواهای چند رسانه‌ای دارد و در کنار آن، پنل آن نیز برای دیدن از زاویه‌های مختلف مناسب است. این محصول صفحه نمایشی مات داشته و از یک پردازنده Core i5 اینتل هم استفاده می‌کند. فرکانس پردازنده بالا بوده و در حالت توربو دارای سرعت بیشتری خواهد بود.

این لپ تاپ ایسر حافظه داخلی ۱ ترابایتی دارد و از نوع ساتا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این حافظه سرعت بالایی از نظر انتقال اطلاعات دارد و حافظه رم دستگاه نیز ۸ گیگابایتی است. سیستم‌های اتصال مختلف در دستگاه به کار رفته است و می‌توانیم پور‌ت‌های USB و HDMI اشاره کنیم که در تعداد متعدد در کنار بدنه آن قرار دارد. علاقه‌مندان به گیم می‌توانند از کارت گرافیک انویدیا جیفورس استفاده کنند که حافظه اختصاصی بیشتر ۴ گیگابایتی دارد. این کارت حافظه از نوع GTX 1050 Ti است و یقینا برای اجرای بازی‌های گرافیکی این پلتفرم بسیار مناسب خواهد بود.

از بین امکانات دیگر می‌توانیم به باتری لیتیوم یون اشاره کنیم که ظرفیت ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعتی داشته و در حدود ۷ ساعت می‌تواند آماده به کار باشد. کیبورد دستگاه به نور پس زمینه مجهز شده است و از دیگر لپ تاپ‌های سری Aspire عملکرد بهتری دارد. حتی عملکرد چند لمسی هم برای دستگاه فراهم شده است و دانشگاهیان با حالت روان‌تری می‌توانند از لپ تاپ استفاده کنند. از دیگر مزایای این لپ تاپ می‌توانیم به عملکرد خوب سیستم خنک کننده اشاره کنیم که گرد و غبار را از دستگاه دور خواهد کرد. سخت افزار لپ تاپ قدرتمند است و ایسر ثابت کرده است که در لپ تاپ‌های بالارده هم می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 

لپ تاپ ایسر مدل Chromebook Spin 713

 

 

لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713 روی سیستم عامل کروم بوک پیاده سازی شده است و تکامل این سیستم عامل محبوب، سبب شده است که بتوانید از این محصول در زمینه‌های آموزشی استفاده کنید. به لطف افزایش قدرت پردازش، سازگاری با برنامه‌های فروشگاهی و انواع برنامه‌های مشارکتی، چنین لپ تاپ‌هایی می‌توانند نمونه خارق العاده‌ای از قدرت را در اختیار شما قرار داده و جذابی بالایی داشته باشند. این لپ تاپ اصلا برای گیم نیست، اما برخی از بازی‌ها را می‌توانید روی آن اجرا کنید. همه برنامه‌های استور‌های مختلف هم برای این سیستم عامل بهینه سازی نشده‌اند و بنابراین در خرید خود باید کمی دقت داشته باشید. سیستم ادیت ویدیو با برخی از مشخصات سیستم عامل کروم بوک امکان پذیر است، اما چندان نمی‌تواند عمل باشد.

با لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713 می‌توانید در زمینه‌های دانشگاهی بهترین عملکرد آن را دریافت کرده و کارهای مینیمالیستی و طراحی خود را با آن انجام دهید. اگر یک لپ تاپ ارزان قیمت می‌خواهید که قابلیت حمل بالایی داشته و مداوم باشد، می‌تواند از این محصول با تطبیق پذیری بالا استفاده کنید. با این لپ تاپ تاشو می‌توانید طعم کروم بوک را به خوبی چشیده و به دوستان خود هم معرفی کنید. لپ تاپ صرف نظر از اینکه برای چه کاربردی ارائه شده است، فاکتورهای زیادی برای دوست داشته شدن دارد و تولید کنندگان محتوا، علاقه بیشتری به داشتن آن خواهند داشت.

با لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713 می‌توانید یک محصول ۲ در ۱ داشته و آن را برای استفاده روزمره خود تهیه کنید. این لپ تاپ به اندازه کافی بادوام بوده و قدرتی کافی برای جایگزینی با بسیاری از لپ تاپ‌های مدرن روز را دارد. عمر باتری این محصول درجه یک بوده و مشکل خاصی با آن نخواهید داشت. همچنین می‌توان گفت که با پرداخت پول بیشتر، می‌توانید پیکربندی بهتری از این لپ تاپ را تهیه کنید که حافظه رم بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین، چه یک کاربر تجاری باشید یا یک دانشجو، می‌توانید از این لپ تاپ برای زمینه‌های کاری متنوع خود استفاده کنید.

این لپ تاپ را می‌توانید به یک تبلت تبدیل کرده و در دانشگاه از آن استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های زیادی از گوگل پلی را در خود داشته و به راحتی می‌توانید از برنامه‌های این پلتفرم استفاده کنید. می‌توانید از صفحه نمایش این لپ تاپ برای فیلم دیدن استفاده کرده یا اینکه نوتیفیکیشن‌های مختلف لپ تاپ را دریافت کنید. در نهایت می‌توانید به حمل راحت آن در مکان‌های مختلف هم اشاره کنیم.

 

لپ تاپ ایسر مدل Chromebook C933T

 

می‌دانید که ایسر به عنوان بهترین فروشنده کروم بوک در سرتاسر جهان شناخته می‌شود و می‌توانید محصولات این کمپانی را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. دلیل این امر هم بسیار آسان است. کروم بوک‌ها هیچ گاه دوام باتری مناسب و صفحه نمایش آن‌چنانی نداشته‌اند و از محصولات آن‌ها می‌توانید برای زمینه‌های دانشگاهی یا مدرسه استفاده کنید. این لپ تاپ به همین منظور در لیست ما قرار گرفته است و می‌توانید از قابلیت‌های متنوع و ارزان قیمت آن استفاده کنید. بدنه این لپ تاپ از پلاستیکی مشکی ساخته شده است و در برابر اثر انگشت هم مقاوم است.

شما می‌توانید لپ تاپ Acer Chromebook C933T را در رنگ نقره‌ای هم تهیه کنید. سیستم آن کمی دارای ناهمواری بوده و همین موضوع کمک می‌کند که با قابلیت بهتری آن را در مسیر خانه یا دانشگاه حمل کنید. گوشه‌های این لپ تاپ تقویت شده و دارای ضربه گیرهایی است که می‌توانید آن‌ها را حس کنید. صفحه کلید و صفحه لمسی آن هم دارای مقاومت بالا در برابر ضربات کوچک است. صفحه نمایش ۱۴ اینچی لپ تاپ دارای ۲۵۵ نیت روشنایی بوده و می‌تواند ۵۰ درصد روشنایی بهتری نسبت به C423NA داشته باشد. این میزان بهتر از لپ تاپ‌هایی است که هزینه بیشتری از شما طلب می‌کنند. صفحه نمایش به لمس حساس است و حتی می‌توانید از قلم روی آن استفاده کنید.

قلمی که همراه با لپ تاپ Acer Chromebook C933T در اختیار شما قرار می‌گیرد، برای طراحی و یادداشت برداری مناسب نیست و صرفا برای کارهای ساده می‌توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید صفحه را بزرگنمایی کرده و کمی کار خود را ساده‌تر کنید. وب کمی که روی این لپ تاپ قرار دارد، رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته و می‌تواند با همین کیفیت فیلم برداری کند. با این حال، لپ تاپ فاقد هر گونه سیستم پوششی یا سوئیچ ویدیویی است که پیش‌تر در لپ تاپ HP Chromebook x360 14C هم دیده بودیم. سیستم این لپ تاپ دارای یک میکروفون تکی در کنار وب کم است و می‌تواند برای تولید محتوای ویدیویی بسیار عالی باشد.

این لپ تاپ از پردازنده ۱.۱ گیگاهرتزی اینتل استفاده می‌کند و به ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی هم مجهز شده است. این کروم بوک نسبتا قدرتمند بوده و در طول استفاده هفتگی، کم نمی‌آورد. این لپ تاپ در آزمون‌های بنچمارک هم نمرات خوبی را کسب کرده است. اگر از این معیارهای ساده بگذریم، می‌توانیم به سیستم‌های شبیه سازی علوم آن اشاره کنیم که در دانشگاه‌ها کاربرد زیادی دارد و می‌توانید از آن به صورت همگام با پروژکتورهای کلاسی یا تلویزیون اتاق خود استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانیم:

راهنمای خرید پر فروش ترین لپ تاپ های دل

بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسر مدل Predator Triton 300 SE (2021)

 

کمپانی ایسر به سخت لپ تاپ‌های با کیفیت و با قیمت مناسب مشهور شده است، اما لپ تاپ‌های گیمینگ این کمپانی کمی گران‌تر بوده و مانند برندهای دیگر، نمی‌توانند مخاطبین را جذب کنند. محصولی مانند Acer Predator Triton 300 SE در جایگاهی قرار دارد که ایسر توسط آن، قدرت کیفی خود را به نمایش گذاشته و اینبار، قیمت مناسبی هم دارد. درون این لپ تاپ، یک پردازنده قدرتمند Intel Core i7-11375H می‌بینیم که همراه با پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 ارائه شده و عمر باتری بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. صفحه نمایش ان رنگی بوده و با بعاد ۱۴ اینچی، دارای نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی است. همین روند سبب می‌شود که گیمرها بسیار خوشحال شوند.

تنها نکته منفی لپ Acer Predator Triton 300 SE را می‌توانیم سیستم صوتی آن بدانیم که کم صدا بوده و تجربه صفحه کلید و صفحه لمسی هم می‌توانست کمی بهتر باشد. با توجه به قیمت، این محصول به راحتی به یکی از بهترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی تبدیل می‌شود که می‌توانید به سراغش بروید. پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 آن را همراه با ۶ گیگابایت حافظه VRAM می‌توانید در اختیار داشته و توانایی اجرای بازی‌های AAA را داشته باشید. به طور مثال، این لپ تاپ بازی Assassin’s Creed Valhalla را با نرخ ۵۴ فریم در ثانیه و تنظیمات گرافیکی 1080p اولترا می‌تواند اجرا کند.

لپ تاپ Acer Predator Triton 300 SE توانسته است که در زمینه معیارهای سنجش بنچمارک هم نمرات خوبی را کسب کرده و نظر مثبت کاربران حرفه‌ای‌تر را جلب کند. قیمت این لپ تاپ در رده خوبی قرار داشته و به واسطه آن، بسیاری از رقبای خود را شکست می‌دهد. شما یک پردازنده گرافیکی و مرکزی مناسب همراه با عمر باتری عالی را دریافت کرده و می‌توانید از صفحه نمایش پر جنب و جوش آن هم استفاده کنید. بدنه این لپ تاپ دارای ضخامت ۰.۷ اینچی بوده و می‌توانید از قابلیت حمل بالای آن هم استفاده کنید. البته گفتیم که اسپیکرها چندان مناسب نیستند و صفحه کلید هم می‌تواند کمی بهتر باشد.

شما می‌توانید لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 را با عملکردی قدرتمندتر، صفحه نمایش بهتر و صفحه کلید عالی تهیه کنید. البته این لپ تاپ هم دارای صفحه لمسی چندان مناسب نیست. به طور کلی، می‌توان گفت که لپ تاپ Acer Predator Triton 300 SE به راحتی یکی از بهترین محصولات بازار برای کاربران گیمینگ است و اگر مشکل بودجه دارید، می‌توانید به سراغش بروید.

 

لپ تاپ ایسر مدل Swift 3x (2021)

 

 

لپ تاپ Acer Swift 3x قیمت مناسبی نسبت به امکاناتش در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند و هیولایی از آن استفاده کنید. این لپ تاپ چیزی از نظر اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها کم نیاورده و می‌توانید به عنوان یک لپ تاپ همه جانبه به آن نگاهی کنید. این لپ تاپ را می‌توانیم به محصولی مانند Dell XPS 13 مقایسه کنیم، اما لپ تاپ ایسر قابلیت حمل بهتری داشته و می‌توانید همه جا از آن استفاده کنید. اگر این نکات کافی نیستند تا شما را به هیجان وادار کنند، باید به پردازنده گرافیکی عالی اینتل در آن اشاره کنیم که در دو دهه گذشته بی سابقه بوده است.

لپ تاپ Acer Swift 3x از Iris Xe Max استفاده می‌کند و می‌توانید هر گونه بازی گرافیکی و AAA را روی آن اجرا کنید. این لپ تاپ در زمینه انجام کارهای گرافیکی دانشگاهی هم چیزی کم و کسر نداشته و حتی می‌تواند ادیت ویدیو را با کیفیت و سرعتی بالا انجام دهد. تسک‌هایی که نیاز به گرافیک یکپارچه اینتل دارند، به راحتی در این لپ تاپ اجرا شده و مشکل خاصی در این هنگام نخواهد داشت. عمر باتری و صفحه نمایش کم نور، از نکات منفی این لپ تاپ هستند و به راحتی نمی‌توانید با آن‌ها کنار بیایید. تمام قدرت رقابتی این لپ تاپ، در قدرت بالایی است که در کنار نکات منفی‌اش به شما ارائه می‌دهد.

لپ تاپ Acer Swift 3x یک نیروگاه قدرتمند است که تست‌های بنچمارک هم آن را اثبات کرده‌اند. این لپ تاپ در مقایسه با رقبای خود، در سه عامل پردازنده مرکزی، هارد SSD پر سرعت و بهترین قدرت گرافیکی، به آسودگی می‌تواند تمام رقبای خود را شکست دهد. با این حال، این لپ تاپ ممکن است در برخی از فاکتورها، نیازهای کاربران را برطرف نکند. عمر باتری آن متوسط بوده و حدود ۴ ساعت از رقبای خود عمر کمتری دارد. اگر طرفدار صفحه نمایش هستید، این لپ تاپ بازهم نمی‌تواند چندان شما را شگفت زده کند. لپ تاپ دارای نرخ انتقال فایل سریعی است و انکودینگ ویدیوهای شما با سرعت کافی انجام خواهد شد.

بدین ترتیب می‌توان گفت که لپ تاپ Acer Swift 3x برای تولید کنندگان محتوا بسیار مناسب است و کارهایشان با سرعت بالایی انجام خواهد شد. با این لپ تاپ می‌توانید حدود ۶ دقیقه کارها را سریع‌تر انجام داده و از رقبای خود جلو بیفتید. لپ تاپ Acer Swift 3x در حالت کلی، محصولی برای تولید کنندگان محتوا و گیمرها است و می‌توانید ویژگی‌های بسیار جذابی از آن را داشته باشید.

برای خرید لپ تاپ ایسر کلیک کنید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی