اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۵۴ ب.ظ

بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس

لپ  تاپ ایسوس

 

 

ایسوس همواره در رتبه های بالای بازار جهانی قرار دارد و در زمینه تکنولوژی توانسته خود را بروز نگه دارد. در صورتی که قصد خرید یک لپ تاپ جدید را دارید بهتر است لپ تاپ های برند ایسوس را انتخاب کنید چرا که علاوه بر کیفیت خوبی که دارند وجود تنوع در محصولات باعث شده است که مطابق با هر سلیقه ای قرار بگیرند. در ادامه با نمونه ای از بهترین لپ تاپ های ایسوس همراه شما عزیزان هستیم.

لپ تاپ ایسوس مدل Zephyrus G14

لپ تاپ ایسوس مدل Zephyrus G14

 

لپ تاپ Zephyrus G14 ایسوس ممکن است مانند یک لپ‌تاپ گیمینگ طراحی شده باشد، ولی خود را به عنوان یک لپ‌تاپ قدرتمند کامل ثابت کرده است.

چه یک گیمر جدی باشید یا بخواهید یک لپ‌تاپ قدرتمند برای تولید محتوای گرافیکی بخرید، این مدل به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس عملکرد عالی در کنار عمر باتری شگفت‌انگیز، یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی تصویر بالا و یک بدنه باریک و سبک دارد تا از نظر قابلیت حمل فوق‌العاده امتیاز بالایی بگیرد.

این لپ‌تاپ قیمت کمی ندارد، ولی این بهایی است که بابت کیفیت پرداخت خواهید کرد و اگر از طرفداران شرکت AMD باشید، یقینا قدرت پردازده آن را تحسین خواهید کرد.

 

لپ تاپ ایسوس مدل Chromebook Flip

لپ تاپ ایسوس مدل Chromebook Flip

 

 

 

بهترین لپ تاپ های ایسوس محصولات کاملا ممتازی نیستند که قیمت بالایی داشته باشند، بلکه عملکرد عالی از خود به جا می‌گذارند. لپ تاپ Chromebook Flip C302 ایسوس این قضیه را به خوبی نشان می‌دهد.

این مدل ویژگی‌های دوست‌داشتنی لپ‌تاپ‌های شرکت تایوانی را در خود جا داده است تا یک انتخاب ایده‌آل برای انجام کارهای روزمره برای دانش‌آموزان یا دانشجویانی باشند که می‌خواهند تکالیف خود را انجام دهند.

به عبارت دیگر، با یک محصول با کیفیت ساخت عالی، طراحی شگفت‌انگیز و مشخصات سخت‌افزاری عالی روبرو هستیم از جمله یک پردازنده سری Core اینتل، نمایشگر با دقت فول اچ‌دی، صفحه نمایش لمسی، کیبورد با نور پشتی و درگاه یواس‌بی C.

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX305

 

 

با آن که از زمان ورود ZenBook UX305 ایسوس به بازار، اولترا بوک‌های زیادی عرضه شدند، ولی تعداد بسیاری کم توانسته‌اند با قیمت خود مشتریان را جذب کنند.

این لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک و سبک ایسوس مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های جذابی دارد، در همین حین که قیمت آن با توجه به بازار هدف بسیار پایین نگه داشته شده است.

 

بیشتر بخوانیم:

مشخصات بهترین لپ تاپ های برند ایسر

راهنمای خرید پر فروش ترین لپ تاپ های دل

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus S GX701

 

 

ROG Zephyrus S GX701 نه تنها جزو بهترین لپ تاپ های ایسوس در دنیا است، بلکه یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای بازی نیز به شمار می‌رود.

این قدرت بالا به لطف استفاده از یک پردازنده 6 هسته‌ای اینتل و جدیدترین کارت گرافیک RTX 2080 انویدیا است. علاوه بر این، ایسوس توانسته است طراحی این لپ‎‌تاپ را در کمال تعجب باریک و سبک نگه دارد.

با آن که اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ بزرگ و با ضخامت زیاد به علت استفاده از قطعات سخت‌افزاری قدرتمند هستند، مهندسان ایسوس توانسته‌اند به یک شاهکار طراحی دست پیدا کردند تا ROG Zephyrus S GX701 در مقایسه با بسیاری از لپ‌تاپ‌های معمولی ضخیم‌تر یا سنگین‎تر نباشد.

گرچه، قیمت این لپ‌تاپ واقعا بالا است، ولی با پرداخت آن یک دستگاه عالی و یکی از بهترین لپ تاپ های asus را که تا حالا ساخته شده است می‌خرید.

 

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S15

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S15

 

 

به طور خلاصه، VivoBook S15 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس است که طی ماه‌های اخیر با آن کار کردیم. این مدل با آن که برای اجرای‌ سنگین‎ترین بازی‌ها مناسب نیست، ولی با وجود این قدرت بسزایی دارد و به شگفت‌انگیزی مک بوک پرو 16 اینچی ولی به ابعاد کوچکتر، سبکتر و به مراتب ارزان‎تر است.

اگر دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند بدون پرداخت قیمت بالا می‌گردید، این محصول جزو معدود انتخاب‌هایی است که پیش رویتان قرار دارد و از جمله ویژگی‌های عالی آن می‌توانیم به یک نمایشگر روشن عالی، لولای ErgoLift برای وضعیت تایپ بهتر و اسکرین‌پد افسانه‌ای ایسوس برای افزایش بهره‌وری اشاره کنیم.

بنابراین، لپ‌تاپی خواهید خرید که سرشار از امکانات مختلف است، ولی قیمت به مراتب کمتر از رقبا دارد.

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Flip 15

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Flip 15

 

 

اگر دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب می‌گردید که ویژگی‌های زیادی داشته باشد، ZenBook Flip 15 را تحسین خواهید کرد. این لپ‌تاپ ممتاز تمام کارهای ابتدایی و مهم را انجام می‌دهد و به همراه آن چند ویژگی بیشتر دارد.

این لپ‌تاپ هیبریدی در بین بهترین لپ تاپ های asus مجهز به مشخصات قدرتمند است از جمله یک کارت گرافیک مجزا، نمایشگر لمسی استثنائی، طراحی بدون عیب، تعداد پورت کافی، لاگین با تشخیص چهره و یک بدنه پرتابل.

در مورد ویژگی‌های بیشتر اگر لولای بی‌همتای 360 درجه ErgoLift، اسکرین‌پد ایسوس، اسپیکرهای هارمن کاردن و ادغام با دستیار صوتی الکسا شما را شگفت‌زده نکند، واقعا حرفی برای گفتن نداریم.

 

سخن پایانی

 

همان طور که مشاهده کردید هر یک از این لپ تاپ ها دارای امکانات عالی هستند که می توانند نظر هر کاربری را به خود جلب کنند. هم اکنون می توانید بروز ترین قیمت لپ تاپ ایسوس را با یک کلیک مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی