اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی

قلب تپنده هر سیستمی کارت گرافیک آن است که ارتباط مستقیم با کیفیت تصاویر و فیلم ها و همچنین اجرای نرم افزار های گرافیکی دارد. بنابراین افرادی که علاقه مند به دیدن فیلم هایی با کیفیت بالا هستند و یا مسلط به نرم افزار های فتوشاپی و گرافیکی اند قطعا نیاز به یک پردازنده و کارت گرافیک پرقدرت دارند تا بتوانند از عهده انتظاراتی که فرد به سیستم خود دارد بر بیایند.

با توجه به اینکه اکثر کامپیوتر ها یا لپ تاپ ها دارای کارت گرافیک های معقولی اند و می توانند از پس کار های گرافیکی مبتدی، اجرای برنامه های عادی و نیمه حرفه ای بر بیایند، اما افرادی که به دنبال اجرای گیم های سنگین و پرحجم اند نیاز به لول های بالاتری از کارت گرافیک هستند، چراکه ممکن است کارت گرافیک های معمولی به خوبی نتوانند انتظارات یک گیمر یا گرافیست را برآورده سازند؛ به همین دلیل ما امروز تصمیم گرفتیم تا با معرفی 3 نمونه از بهترین کارت گرافیک های مخصوص گیمینگ که در حال حاضر در بازار موجود اند شما را بیشتر با آن ها آشنا کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید... .


1. کارت گرافیک RTX 3060

با اینکه کارت گرافیک‌های سری 30 RTX شرکت NVIDIA قیمت‌های بالایی در بازار ایران دارند اما RTX 3060 را می‌توان به‌عنوان اقتصادی‌ترین کارت گرافیک گیمینگ برای تجربه‌ی بازی با کیفیت 4K دانست. این کارت گرافیک می‌تواند بهترین عملکرد را در کیفیت 2K برای شما تضمین کند و در کیفیت 4K هم با تنظیمات گرافیکی High فریم ریت میانگین 30 تا 60 را در اختیار شما قرار دهد.

 اگر سطح تنظیمات گرافیکی را بر روی Medium تغییر دهید، می‌توانید بالای 60 فریم بر ثانیه هم با کیفیت 4K بازی کنید. کارت گرافیک RTX 3060 برای شروع تجربه بازی 4K مناسب است، اما اگر به‌دنبال خرید یک کارت گرافیک مخصوص بازی 4K با فریم ریت بالاتر هستید، مدل حرفه‌ای RTX 3060 یعنی RTX 3060 Ti را تهیه کنید. مدل Ti این کارت گرافیک با 8 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی عرضه شده و می‌تواند فریم ریت خوبی را به شما ارائه دهد.

برای اطلاع از قیمت کارت گرافیک RTX 3060 کلیک کنید.

2. کارت گرافیک RTX 3090

در نهایت به بهترین و قدرتمند ترین کارت گرافیک گیمینگ موجود در بازار می‌رسیم. RTX 3090 و همینطور 3090 Ti حرفه‌ای‌ترین و آخرین کارت گرافیک عرضه شده توسط NVIDIA است. AMD کارت گرافیکی در این رده معرفی نکرده است و اگر به دنبال خرید قدرتمند ترین کارت گرافیک مخصوص بازی هستید، چاره‌ای جز انتخاب RTX 3090 ندارید. با خرید این کارت گرافیک که با 24 گیگابایت حافظه‌ی رم اختصاصی عرضه شده است، می‌توانید با خیال راحت با بالاترین کیفیت ممکن بازی‌های ویدویی را با کیفیت 4K تجربه کنید. علاوه بر بازی‌های روز، با تهیه‌ی این کارت گرافیک تا سال‌های آینده هم خیال‌تان از بابت اجرای روان و سریع بازی‌ها راحت خواهد بود. با استفاده از این کارت گرافیک می‌توانید با کیفیت 4K بروی تنظیمات گرافیکی Ultra تا 144 فریم بر ثانیه مشغول لذت بردن از بازی ویدیویی خود شوید. طبیعی است که وقتی بر روی 4K تا 144 فریم توانایی بازی داشته باشید، با کمی کم کردن درجه تنظیمات (برای مثال بروی High) می‌توانید فریم ریت خود را به عدد شگفت‌انگیز 200 فریم هم برسانید.

برای اطلاع از قیمت کارت گرافیک RTX 3090 کلیک کنید.

بیشتر بخوانیم:

بررسی و مشخصات کارت گرافیک RTX TUF 3060

معرفی بهترین کارت گرافیک ها برای گیمر ها

کارت گرافیک AMD با انویدیا چه تفاوتی باهم دارند؟

همه چیز درباره کارت گرافیک RTX 3070

3. کارت گرافیک NVIDIA GT 730

اولین انتخاب کارت گرافیک گیمینگ که اقتصادی‌ترین کارت گرافیکی است که می‌توانید با توجه به مواردی که مطرح شد، انتظار اجرای بازی را از آن داشته باشید، کارت گرافیک GT 730 است. این کارت گرافیک با 4 گیگابایت حافظه‌ای اختصاصی از نوع DDR5 عرضه شده است. قیمت کارت گرافیک GT 730 به نسبت سایر کارت گرافیک‌ها بسیار پایین بوده و برای تجربه‌ی بازی با کیفیت HD مناسب است. شرکت‌های ای فاکس و گیگابایت این کارت گرافیک NVIDIA را در بازار به‌فروش می‌رسانند.

در پایان از اینکه تا آخر این مطلب با گوشیدان همراه بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی