اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

بررسی و مشخصات کارت گرافیک RTX TUF 3060

 

با توجه به سیاست هایی که کمپانی ایسوس برای کارت گرافیک های خود  در نظر گرفته است یعنی برای حفظ اصل و پایداری کارت گرافیک های خود تمام خصوصیات خوب را در مدل RTX TUF 3060 بکار برده است. 

به همین خاطر اگر به طور جدی به دنبال یک مدل حرفه ای برای سرعت بخشیدن و تقویت قوای سیستم خود هستید می توانید بر روی این مدل حساب ویژه باز کنید. افرادی که علاقه زیادی به دیدن فیلم های با کیفیت بالا دارند و همچنین سروکارشان با بازی های حرفه ای و نرم افزار های سنگین است، می توانند با خرید این کارت گرافیک به راحتی لذت داشتن یک سیستم با کیفیت و پر سرعت را تجربه کنند.

بر همین اساس ما واجب دانستیم که ویژگی ها و مشخصات همچین کارت گرافیک معرکه ای را برای شما عزیزان شرح دهیم تا در صورت تمایل اقدام به خرید کارت گرافیک RTX 3060 کنید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید... .

 

نسل RTX 30 دقیقا همان چیزی است که عاشقان دلخسته سخت افزار منتظر آن بودند و ایسوس با کارت گرافیک‌های این نسل خود توانسته است سطح جدیدی از کارایی و ویژگی‌های همراه با کارت گرافیک های گیمینگ را به دنیا معرفی کند. سری ROG ایسوس به جمهوری گیمرها یا Republic Of Gamers اشاره دارد که همیشه شامل محصولاتی گیمینگ بی نظیری بوده است. در این نسل نیز ایسوس با به کارگیری آخرین نسل فناوری‌های خود با یک طراحی بسیار خاص و جدید، توجه تمام گیمرها و طرفداران دو آتیشه سخت افزار را به سوی خود جلب کرده است.

بررسی پردازشگر کارت گرافیک RTX TUF 3060

علاوه بر این، قلب تپنده قدرتمند RTX 3060 این کارت گرافیک توانسته است تا کارایی بیش از ۶۰ درصد بیشتر از کارت گرافیک RTX 2060 نسل گذشته را ارائه دهد. اگر بخواهیم کارایی این کارت گرافیک را کمی دقیق تر با نسل قبل RTX مقایسه کنیم، می توان گفت این کارت گرافیک قدرتی بین RTX 2080Super و RTX 2080 دارد. شاید همین تعریف برای تهیه چنین کارت گرافیکی برای کافی باشد زیرا با تهیه تنها یک کارت گرافیک میان رده قدرتی نزدیک به کارت گرافیک های نسل قبل را تجربه خواهید کرد.  همانطور که پیشتر اشاره شد:

یکی از ناشران و توسعه دهندگان بازی اعلام کرده است که قدرت پردازش در کارت‌های گرافیک Ampere به نسبت Turing تا دو برابر افزایش خواهد یافت. تکنیک رهگیری پرتوهای نور (Ray Tracing) به شکل چشمگیری بهبود یافته و به نسبت نسل اولیه خود، با قدرت بسیار بالاتری رندر می‌شود. ظاهراً واحدهای INT بدون تغییر باقی مانده اما در این معماری بلوک‌های FP32 به نسبت سایه زن‌ها دو برابر می‌شوند.

این کارت گرافیک ۵۰۰ دلاری با ۴۸۶۴ واحد سایه زنی کودا، ۸۰ واحد ROP، فرکانس ۱۸۹۰ مگاهرتزی، استک‌های حافظه GDDR6 با ۸ گیگابایت ظرفیت و رابط ۲۵۶ بیتی همراه است. این چیپ گرافیکی GA104 در این کارت گرافیک با معماری ۸ نانومتری Ampere که توسط سامسونگ ساخته شده است، ویژگی‌های بیشتری دارد که توجه ما را به خود جلب می‌کند. یکی از این ویژگی امکان دسترسی کارت گرافیک به حافظه‌های NVMe است تا به صورت مستقیم اطلاعات مورد نیاز کارت گرافیک خوانده شود و بار پردازشی پردازنده نیز هنگام رندر و یا گیمینگ کمتر شود. اما به فکر استفاده از این فناوری به نام RTX IO حالا حالاها نباشید چرا که این فناوری در مرحله اول نیازمند عرضه یا بروزرسانی بازی‌هایی سازگار با این فناوری هستند و در مرحله دوم می‌بایست منتظر انتشار نسخه نهایی و قابل استفاده Microsoft Direct Storage برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ بود که بنا بر اطلاعات موجود، سال آینده منتشر خواهد شد. با این حال، تجربه سریعتر و کارایی بیشتری نیز برای این کارت گرافیک برای سال‌های آینده نیز می‌توان داشت.

بیشتر بخوانیم:

معرفی 3 کارت گرافیکی که برای گیمر ها پیشنهاد می شود!

معرفی بهترین کارت گرافیک ها برای گیمر ها

کارت گرافیک AMD با انویدیا چه تفاوتی باهم دارند؟

همه چیز درباره کارت گرافیک RTX 3070

محتویات و مشخصات کلی

بسته بندی این کارت گرافیک نیز همانند نسل گذشته است. تصویر بزرگ و واضح کارت گرافیک در قسمت جلو با نشنان GeForce RTX 3060 انویدیا قابل مشاهده است. در قسمت جلو بسته بندی این کارت گرافیک به ویژگی‌هایی مانند Aura Sync برای هماهنگ سازی نورپردازی با دیگر قطعات، OC به معنای اورکلاک از پیش انجام شده که باعث کارایی بیشتر یا همان فریم ریت بیشتر در بازی‌ها و ۸ گیگابایت حافظه ویدیویی از نوع GDDR6 اشاره شده است.
در قسمت پشت بسته بندی این کارت گرافیک نیز به ویژگی‌هایی دیگر مانند سیستم خنک کننده قدرتمندتر با هیت سینک بزرگتر و برخورداری از فناوری MaxContact ایسوس، مهندسی تحسین برانگیز برد که شامل مدار تنظیم فشار رگلاتور  (VRM)با برخورداری از بالارده، با کیفیت و مقاوم‌ترین قطعات و کامپوننت‌های موجود است، طراحی جدید با ظاهری لوکس و نورپردازی RGB و نرم افزار GPU Tweak برای آنالیز و تغییر پارامترهای کارت گرافیک اشاره شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اصلی گوشیدان مراجعه کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی