اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸ ق.ظ

بررسی ساعت های هوشمند Asus

ساعت ایسوس

 

ما در دوره ای قرار داریم که تکنولوژی حرف اول را می زند و لوازمی که استفاده می کنیم جزو پیشرفته های عصر خود است و به این مدل از زندگی عادت کرده ایم. در راستای این امر برند هایی مانند ایسوس به تولید ساعت های هوشمند می پردازند تا بتوانند گوشه ای از نیاز های نسل جدید را رفع کنند و در این مسیر موفق هم بوده اند. در صورتی که قصد خرید ساعت هوشمند Asus را دارید اما ب] دلیل نداشتن اطلاعات کافی نمی توانید به راحتی تصمیم بگیرید، بهترین کار این است با ویژگی های تک تک آن ها آشنا باشید تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیازتان مدل مناسبی را انتخاب نمایید که ما در این امر در کنار شما هستیم و قصد داریم شما را با بهترین مدل های ساعت ایسوس آشنا کنیم پس تا پایان این مطلب با گوشی دان همراه باشید.

ساعت هوشمند ایسوس Vivo Watch BP

ساعت هوشمند ایسوس Vivo Watch BP

 

ایسوس با معرفی ساعت هوشمند و جدید ویوو واچ بی پی به بازار پوشیدنی‌ها بازگشته است. این ساعت توانسته اندازه‌گیری فشار خون را با استفاده از حسگر به دنیای ساعت‌های هوشمند وارد کند. ایسوس برای معرفی ساعت هوشمند ویوو واچ بی پی (VivoWatch BP) این‌ گونه بیان می‌کند که بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی از هر پنج نفر، یک نفر به فشار خون مبتلا است و بر اثر فشار خون بالا سالانه 9.4 میلیون نفر در سراسر جهان فوت می‌ کنند؛ بنابراین شرکت ایسوس فناوری جدید و متفاوت‌ تری برای اندازه گیری فشار خون، نسبت به ساعت هوشمند Omron به کار برده است. درواقع Omron می تواند فشارخون کاربر را با استفاده از تیوب‌ های هوای داخل بند ساعت اندازه گیری کند.

 ساعت جدید ایسوس ویو واچ بی پی (VivoWatch BP) است که از مانیتور، حسگر های سلامتی رایج و دو حسگر اندازه گیری فشار خون بهره می‌برد. ایسوس شرکتی است که بدون کپی‌برداری از رقیب خود، به‌تنهایی تلاش کرده است تا بتواند با استفاده از یک روش متفاوت فشار خون را اندازه گیری و نمایش دهد. نتیجه کار نیز محصولی جمع‌ و جور تر و ساده‌ تر است.

ایسوس برای قرائت فشار خون کاربر از دو حسگر الکتروکاردیوگرافی (electrocardiographic) و تغییر حجم‌سنجی نوری یا فتوپلتیسموگرام (photoplethysmographic) استفاده می کند. هر دو این حسگرها در کنار هم می‌توانند فشار خون را با دقت خوبی اندازه‌گیری کنند. کسانی که در کامپیوتکس 2018 (Computex 2018) این پوشیدنی هوشمند را امتحان کردند، معتقدند که بدنه بزرگ این ساعت که آن را تقریباً از حالت ساعت بودن به یک پوشیدنی سلامتی تبدیل کرده، جذاب‌تر از انتظارات است. اگر جزو افرادی هستید که هر روز عادت دارید فشار خون خودتان را چک کنید یا فشار خون دارید و باید این فشار خون را به پزشک خود گزارش دهید، این پوشیدنی هوشمند سلامتی، می تواند کمک زیادی به شما کند.

بیشتر بخوانیم:

بررسی چند نمونه از ساعت های هوشمند هواوی 

معرفی بهترین اپل واچ های بازار

 

ساعت هوشمند ایسوس Zenwatch 3

ساعت ایسوس Zenwatch 3

 

ساعت هوشمند Zenwatch 3 در سه رنگ طلایى، نقره‌‌اى و مسى برای کاربران در دسترس قرار گرفته‌ است. احتمالا جذاب‌ترین جنبه‌ طراحى آن نمایشگر گردی می‌باشد که قاب آن با الماس تراشیده شده و با طراحى کلى صفحه ساعت بسیار هماهنگ است. یک سنسور سراسرى نور نیز براى تنظیم خودکار نور صفحه موجود می‌باشد.

نسل سوم اسمارت واچ ایسوس به دلیل داشتن بدنه‌ استیل ضد زنگ 316L حس شیک بودن و زیبایى خاصى را از نظر شکل ظاهری منتقل می‌کند. چگونگی محل متصل شدن بندهاى ساعت شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما قطعا با طراحى کلى آن به زیبایى هماهنگ است. وصل کردن بندها با استفاده از پین‌های رها شونده بسیار آسان است که استفاده از بندهاى غیر اختصاصى را غیر ممکن می‌کند. ایسوس بندهاى چرمى و پلاستیکى را در دو رنگ مشکى و بژ در اختیار کاربران قرار داده‌ است.

در کل، باید گفت که طراحى اسمارت واچ ZenWatch 3 WI503Q بسیار دل‌نشین است. شاید برخى عقیده داشته باشند حلقه طلایى دور نمایشگر آن از طراحی کمی از مد افتاده استفاده کرده باشد اما این قاب چهارچوب قطعا با طراحى هنرمندانه کلی دستگاه هماهنگ است. بسیارى از مردم بر این نکته که طراحى این اسمارت واچ بسیار هنرمندانه می‌باشد اتفاق نظر دارند و در کل طراحى آن را مثبت و راضى‌کننده تلقی می‌کنند.

 

جمع بندی

ساعت های هوشمند ایسوس در کنار کیفیت های مناسبی که دارند، دارای قیمت های معقولی نسبت به دیگر ساعت های هوشمند، در بازار ایران هستند و همچنین ساعت های برند Asus به دلیل ظاهر جذاب و قوی بودن سخت افزار آن ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و می توان گفت در بازار های امروزی جزو رقبای قوی محسوب می شود. از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما ممنونیم. برای اطلاع از قیمت ها و خرید انواع ساعت ها کلیک کنید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی