اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۴۰ ب.ظ

بررسی چند نمونه از ساعت های هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هواوی

 

ساعت های هوشمندی که در عصر جدید تولید می شوند، دیگر تنها به نشان دادن زمان یا تاریخ محدود نمی شوند بلکه حسگر هایی در آن ها به کار برده می شود که آن ها را تبدیل به ساعت های هوشمند کرده است که همین امر سبب شده تا قابلیت هایی چون نشان دادن میزان فشار خون، تعداد ضربان قلب، جهت یابی و ... را برای کاربر نشان دهد و این امر می تواند کمک شایانی به تنظیم سلامت بدن کند که در ادامه قصد داریم نمونه ای از این ساعت های هوشمند را که مختص به برند هواوی است بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید... .

ساعت هوشمند هواوی GT 2 Pro

ساعت هواوی GT 2 Pro

 

 

این ساعت هوشمند با داشتن طراحی حرفه‌ ای و نظارت پیشرفته روی فعالیت‌ های ورزشی و سلامتی، می‌تواند برای همه کاربرانی که به صورت متعصبانه به تناسب اندام خود فکر می‌ کنند، مناسب باشد. این ساعت برای استفاده روزمره بسیار عالی است و علاوه بر ارائه اطلاعات سلامتی، برای دریافت اعلان و عدم نیاز به درآوردن گوشی هوشمند هم کاربرد بالایی دارد.

این ساعت هوشمند دارای بیش از ۱۰۰ تمرین ورزشی است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کرده و به ردیابی اطلاعات آن بپردازید. از جمله حالت‌های ورزشی می‌توانیم به اسکی، اسکی صحرانوردی، اسنوبرد و گلف اشاره کنیم که احتمالا در دیگر ساعت‌های هوشمند به سختی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

اگر عاشق کوهنوردی هستید و دوست دارید که حالت‌های مختلف اسکی را تجربه کنید، می‌ توانید از این ساعت هوشمند بهره برده و سرعت متوسط، مسافت طی شده، مسیر حرکت، شیب مسیر، حداکثر شیب، ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون و دیگر اطلاعات سلامتی را همراه با یک سیستم یادآوری صوتی دریافت کنید. بدین ترتیب می‌ توانید اطمینان بیشتری از کنترل سلامتی بدن خود داشته باشید.

طرفداران گلف نیز می‌ توانند از ساعت هواوی چی تی ۲ پرو استفاده کرده و از حالت Driving Mode استفاده کنند. این حالت توانایی تجزیه و تحلیل سرعت و سرعت نوسان شما را خواهد داشت و در عین حال می‌تواند نمایش چرخش‌ های بصری را نیز در طول مسیر روی صفحه ساعت هوشمند نمایش دهد.

از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توانیم به شارژ بی‌ سیم، دوام باتری دو هفته‌ ای و کیفیت بالای صفحه ساعت اشاره کنیم که از یاقوت کبود و فریم تیتانیومی ساخته شده است و آن را در برابر خراش و نفوذ گرد و غبار بسیار مقاوم می‌کند. حتی در هنگام ورزش در فضای باز نیز می‌توانید با اطمینان کامل از این ساعت هوشمند استفاده کرده و نگرانی از بابت شکستن آن نداشته باشید.

ویژگی‌ های ردیابی سلامت حرفه‌ ای این محصول نیز شامل نظارت بر ضربان قلب، اعلان‌ های مربوط به ضربان غیر طبیعی قلب، ردیابی علمی خواب، نظارت روی استرس در کل روز و همچنین نظارت روی سطح اکسیژن خون یا همان SpO2 است. بدین ترتیب این ساعت هوشمند را می‌ توانید به‌ صورت همه جانبه برای ورزش و سلامتی خود به کار برده و از امکانات جذاب آن بهره مند شوید.

بیشتر بخوانیم:

معرفی بهترین اپل واچ های بازار

بررسی ساعت های هوشمند Asus

 

ساعت هوشمند Huawei مدل GT Active 2019

ساعت هوشمند هواوی GT active 2019

 

ساعت هوشمند مدل GT Active 2019 به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر به فرد بعد از رونمایی خیلی زود جزء یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند جهان شد. این ساعت با جنس بدنه فلز و سرامیک و همچنین مقاوت تا عمق 5 متری آب جزء ساعت های هوشمند مقاوم به شمار می رود. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می نمایند.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.39 اینچی از نوع AMOLED بهره می برد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

اما ویژگی متمایز کننده این ساعت هوشمند باتری 420 ملی آمپری آن است که توانایی نگهداری شارژ تا دو هفته را دارد.

 

نقاط قوت

GPS پیشرفته ، جنس بدنه سرامیک ، صفحه نمایش AMOLED ، نگهداری شارژ بالا (دو هفته) ، بند سیلیکونی ، تکنولوژی نمایش ضربان قلب ، ضدآب تا عمق 5 متر

نقاط ضعف 

عدم پشتیبانی از سیم کارت

 

ساعت هوشمند Huawei watch Fit

  ساعت هواوی فیت Huawei watch Fit

 

با ساعت هوشمند هواوی واچ فیت می‌ توانید یک محصول شیک و بسیار زیبا در اختیار داشته باشید که می‌ تواند با داشتن حالت‌ های تمرینی مختلف و ویژگی‌ های علمی در زمینه ردیابی این تمرین‌ ها، تناسب اندام شما را در یک مسیر درست و اصولی قرار دهد. با این محصول علاوه بر تناسب اندام، می‌ توانید اطلاعات سلامتی خود را نیز به بهترین شکل دریافت کرده و از آن‌ ها برای یک زندگی بهتر استفاده کنید.

با بسته بودن سالن‌ ها و باشگاه‌ های ورزشی به دلیل ویروس کرونا، این ساعت هوشمند کاربرد بسیار بالایی برای افرادی دارد که قصد دارند شکل جدیدی از ورزش را تجربه کنند. این ساعت یک راهنمای تمام عیار در این زمینه است و طول مسیر می‌تواند به شما کمک کند که ورزش را در میزان لازم و اصولی خود دنبال کنید.

هواوی واچ فیت را می‌توانیم اولین ساعت هوشمند هواوی بدانیم که به‌عنوان یک مربی ورزشی شخصی و متحرک شناخته می‌شود. این ساعت بدون نیاز به گوشی هوشمند یا هر وسیله دیگری کار کرده و آموزش‌های شخصی و منحصربه‌فرد را به‌صورت یک به یک در اختیار شما می‌گذارد. واچ فیت دارای ۱۲ دوره تمرین تخصصی بوده و می‌تواند ۴۴ نمایش از وضعیت فعلی شما را نیز داشته باشد.

این ساعت هوشمند از یک برنامه اختصاصی هم استفاده می‌کند که ۹۶ حالت تمرینی را در اختیار شما خواهد گذاشت. می‌توانید هر ورزشی که فکرش را می‌کنید با این ساعت انجام داده و عملکردهای بدن خود را اندازه گیری کنید. در این بین می‌توانیم به ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده در ورزش‌های مختلف و سایر داده‌ها اشاره کرد که توسط برنامه AI Life می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری را نیز کسب کنید.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت دارای ویژگی‌های دیگری هم است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. از این بین می‌توانیم به نظارت روی ضربان قلب، ردیابی خواب و سیستم نظارت روی سطح اکسیژن خون SpO2 هم اشاره کنیم. بنابراین با استفاده از این ساعت هوشمند می‌ توانید خودتان را برای یک بدن سالم و حرفه‌ ای آماده کنید.

 

ساعت هوشمند Huawei Band 4 Pro smart watch

ساعت هواوی بند 4 پرو

 

اگر بودجه چندان بالایی برای خرید یک ساعت هوشمند مناسب ندارید، هیچ مشکلی ندارد و می‌ توانید از هواوی بند ۴ پرو استفاده کنید. این ساعت هوشمند در مقایسه با گزینه‌ های دیگر کوچک‌ تر است، اما تمامی امکانات سلامتی و تناسب اندام ساعت‌ های هوشمند هواوی را در اختیار شما می‌گذارد.

شما می‌توانید در کارهای روزمره خود از فناوری ساعت هوشمند هواوی بند ۴ پرو استفاده کرده و از ردیاب تناسب اندام و GPS نهایت استفاده را ببرید. می‌توانید به ضربان قلب و فعالیت خود توجه کرده و میزان فعالیت‌های خود را در یک شرایط نرمال و سالم نگه دارید. این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم بوده و بنابراین، می‌توانید با ساعت هوشمند خود به شنا یا دویدن زیر باران رفته و نگران خرابی یا ایجاد مشکل آن نخواهید بود.

این ساعت هوشمند برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است و می‌توانید برای دریافت اعلان‌های گوشی هم از آن استفاده کنید. تنظیمات این ساعت هوشمند بسیار ساده است و می‌توانید برای پاسخ دادن به پیام‌های گوشی خود هم از آن استفاده کنید. با این ساعت، دیگر نیازی نخواهید داشت که هر چند دقیقه یکبار گوشی خود را برای چک کردن پیام از جیب خود خارج کنید و تمام کارها با ساعت هوشمند قابل انجام خواهد بود.

 

کلام آخر

همان طور که ملاحظه کردید برند هواوی در زمینه ارائه ساعت های هوشمند بسیار موفق بوده و می توان گفت برای افرادی که قیمت برایشان مهم است و قصد هزینه های زیاد ندارند ساعت های مناسبی هستند که با کیفیت هایی مطلوب در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت ساعت های هوشمند از بهترین برند ها همین حالا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار فناوری و تکنولوژی می توانید همین حالا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی