اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

معرفی بهترین گوشی های هواوی

گوشی هواوی

هواوی یکی از 3 برند مهم و مطرح در جهان است که امروزه به تولید بهترین گوشی های هوشمند با کیفیت و قیمت مناسب می پردازد که در سال های اخیر توانسته قدرت خود را به رقبا نشان دهد. این شرکت با ارائه گوشی های خوش قیمت توانسته خود را در دل مردم جای دهد، به خصوص در ایران به محبوبیت نسبتا خوبی دست یافته است، هر چند که وجود تحریم ها تا حدودی باعث افزایش این گوشی ها شده اما با این وجود می توان گفت که نسبت به هم رده های خود قیمت های مناسبی دارد. در ادامه ی این مطلب قصد داریم نمونه ای از بهترین گوشی های هواوی را به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

گوشی هواوی P30 Pro

هواوی P30 Pro

هواوی پی 30 پرو بهترین گوشی حال حاضر هواوی و یکی از بهترین گوشی‌ های هوشمند بازار است. دوربین این گوشی مطمئناً بزرگ‌ترین نقطه قوت آن است و کیفیت فوق العاده‌ای را ارائه می‌کند. لنزهای این دوربین قابلیت بزرگنمایی 5 برابری و 10 برابری اپتیکال داشته و در حالت دیجیتال هم میزان بزرگنمایی تا 50 برابر افزایش می‌یابد. علاوه بر این،‌ عملکرد دوربین پی 30 پرو در شرایط نور کم نیز بسیار عالی است و یکی از برترین‌ها محسوب می‌شود.

با اینکه رزولوشن صفحه نمایش پی 30 پرو زیاد بالا نبوده و به فول اچ دی پلاس محدود شده است اما با این حال خروجی تصویر این گوشی واقعاً چشم‌نواز است و رنگ‌ها در بهترین حالت خود قرار دارند. همه این‌ها باعث شده تا تجربه بازی در پی 30 پرو بسیار لذت‌بخش بوده و از لحاظ بصری بیننده را کاملاً راضی کند. در ضمن، پردازنده قدرتمند کرین 980 و وجود 8 گیگابایت حافظه رم نیز باعث می‌شود تا از لحاظ قدرت سخت افزاری حتی در برابر سنگین‌ترین بازی‌ها هم کم نیاورد.

اگر زیاد اهل بازی کردن با گوشی هستید، لازم نیست زیاد نگران تمام شدن شارژ باتری باشید. با توجه به رزولوشن معقول و منطقی صفحه نمایش و ظرفیت بالای باتری پی 30 پرو، این گوشی با یکبار شارژ می‌تواند مدت زیادی روشن بماند و می‌توانید دو روز کامل از آن استفاده کنید. در مجموع، هواوی پی 30 پرو نه تنها یک استاندارد جدید برای گوشی‌های هواوی محسوب می‌شود، بلکه در دنیای موبایل نیز یک نقطه عطف بزرگ بود و باعث تحول در دوربین و سخت افزار این دستگاه‌ها شد.

گوشی هواوی Mate 20 Pro

هواوی Mate 20 Pro

هواوی میت 20 پرو یک گوشی هوشمند تمام عیار است که در تمامی زمینه‌ها، از طراحی ظاهری گرفته تا قدرت پردازشی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی بر پایه پرچمدارهای سری هواوی پی 20 ساخته شده و دارای پیشرفت‌هایی مانند صفحه نمایش بزرگ‌تر، دوربین سه‌گانه باکیفیت‌تر و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. صفحه نمایش 6.39 اینچی این گوشی با نسبت ابعاد 19.5 به 9 فضای زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که برای انجام بازی و تماشای فیلم بسیار مناسب است. رزولوشن QHD و پشتیبانی از HDR10 هم باعث می‌شود تا تصاویر خروجی بسیار زیبا و جذاب به نظر برسند.

در پشت بدنه هواوی میت 20 پرو یک دوربین سه‌گانه بسیار باکیفیت و کارآمد تعبیه شده است. سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی 8 مگاپیکسلی دقیقاً همان‌هایی هستند که در پی 20 پرو وجود داشتند اما سنسور سوم کاملاً جدید است.این سنسور 16 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید بوده و باعث می‌شود قاب عکاسی بسیار بزرگ‌تر باشد. در مجموع،‌ هواوی میت 20 پرو یک گوشی کامل اما با قیمتی بالا است که برای دوست‌داران برند هواوی می‌تواند یک محصول کاملاً لذت‌بخش باشد.

بیشتر بخوانیم:

مشخصات گوشی هواوی وای 7 پی

معرفی بهترین گوشی های نوکیا

کدام گوشی شیائومی ارزش خرید دارد؟

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

گوشی هواوی Y7a

 

بعضی اوقات احساس می‌ کنیم که آشفتگی سال 2020 هرگز به پایان نخواهد رسید، اما هواوی همچنان امیدوار است. مدتی است که هواوی Y7a یا همان P smart 2021 معرفی شده است. شاید ذکر این نکته مهم باشد که هواوی Y7a در برخی از بازار ها با مشخصات یکسان با نام P Smart 2021 نیز شناخته می شود. تنها تفاوت این دو گوشی یک گزینه ذخیره سازی 64 گیگابایتی در Y7a است، در حالی که P smart 2021 فقط در پیکربندی 128 گیگابایتی ارائه می شود.

به هر حال، هواوی Y7a از یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی FullHD بهره می برد. یک چیپست Kirin 710A در راس این گوشی است، یک پردازنده که در سال 2018 آغاز به کار کرد و به علاوه "A" در نام مخفف یک فرایند تولید 14 نانومتری است. با وجود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در هواوی Y7a، انتظار داریم استقامت خوبی را در این بخش داشته باشیم. مشخصات سخت افزاری این گوشی در حدی هست که بتوان از آن به عنوان بهترین گوشی هواوی 2020 یاد کرد.

در قسمت پشتی نیز یک دوربین با رزولوشن استاندارد با یک واحد اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که با ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی تکمیل می شود. یکی از این دوربین‌ها ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند.

بسیار خوب، همه چیز به جز خدمات Google Play به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند. گزینه جایگزین سرویس های موبایل هواوی و AppGallery، یک مورد بسیار خوب است که شما را بدون برنامه نمی‌گذارد.

 

گوشی هواوی آنر 9X

هواوی آنر 7

گوشی آنر 9X پس از یکی از محبوب‌ ترین گوشی‌ های آنر یعنی 8X به بازار آمد و همین ابتدا بگوییم از خدمات موبایل گوگل استفاده می‌کند.

این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود ویژگی‌های متعددی دارد از جمله نمایشگر تمام صفحه و بدون بریدگی، 3 دوربین در عقب با حسگر اصلی 48 مگاپیکسل و همچنین باتری بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعت.

شاید مهم‌ترین نکته‌ای که با دیدن این گوشی به چشم آید مکانیسم دوربین پاپ‌آپ جلو آن است تا جذابیت گوشی دو چندان باشد.

آنر 9X به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوآوی 2020 یک نمایشگر با دقت 1080 در 2340 پیکسل دارد که اندازه 6.59 اینچی آن برای طرفداران گوشی‌های بزرگ خبر خوبی است.

دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی تصاویر بسیار خوبی در روز و شب می‌گیرد و به کمک دوربین فوق عریض نیز می‌توانید افراد بیشتری را داخل قاب تصویر قرار دهید.

دوربین جلو 16 مگاپیکسل در روز تصاویر بسیار باکیفیتی می‌گیرد و رنگ‌ها نیز دقیق ثبت می‌شوند.

تنها سرعت شارژ آهسته و 10 وات این گوشی ممکن است توی ذوق بزند که البته به عقیده برخی افراد عمر باتری در دراز مدت بیشتر خواهد بود.

 

کلام پایانی

برند هواوی دارای گوشی های متنوعی است که هر یک مزیت های مختص به خود را دارند و زمانی که حرف از خرید یا قیمت گوشی هواوی می شود، نیاز به منبعی است برای معرفی گوشی های متنوع هواوی که شما عزیزان می توانید در سایت Meghdadit به بررسی انواع گوشی ها بپردازید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی