اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱ ق.ظ

نسل جدید آیفون SE در سال 2022

آیفون SE 2022

 طبق گفته یک موسسه تحقیقاتی معتبر به نام ترند فورس که یک موسسه تایوانی می باشد، اپل قصد دارد بین بازه زمانی 3 ماه اول سال 2022 محصول جدید خود را که نسل جدید سری SE می باشد را رونمایی کند.خبر هایی که ازین مدل در دست است، حاکی از این است که محصول جدید آیفون SE یک گوشی میان رده باقی خواهد ماند که از شبکه 5G پشتیبانی می کند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم گوشی جدید آیفون SE تا اواخر فروردین سال 1401 به بازار عرضه خواهد شد و علاقه مندان می توانند در آن زمان آن را تهیه کنند.
 

معمولا زمانی که محصولی از گوشی اپل به بازار عرضه می شود در 3 الی 4 مدل مختلف طراحی شده است که احتمال داده می شود بر حسب گذشته اپل در نسل جدید آیفون SE نیز همین کار را انجام دهد. از لحاظ قیمتی نیز سری SE اپل جزو میان رده های Apple محسوب می شود که تا حدودی نسبت به مدل های دیگر اقتصادی خواهد بود و دوستداران اپل می توانند راحت تر به این مدل اقتصادی دسترسی پیدا کنند.
طبق نرخ فروش نسخه پیشین آیفون SE که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده بود، پیش بینی می شود که جدید ترین سری اس ای نیز فروشی حدود 30 تا 35 میلیون دستگاه را تجربه کند که قطعا عدد پایینی به نظر نمی رسد. بنابراین برند های مطرحی چون سامسونگ و شیائومی باید خود را برای رقابت با این مدل پر فروش آماده کنند. طبق مدل های قبلی که اپل در عرصه گوشی ارائه کرده است و همیشه توانسته طرفداران خود را از کیفیت های عالی آن ها خشنود سازد بر همین اساس پیش بینی های مثبتی نیز در خصوص مدل جدید گوشی اپل نیز خواهیم داشت.

گوشی iphone SE 2022

بیشتر بخوانیم:

معرفی گوشی موبایل آیفون 12 پرو

 

خب اگر بخواهیم از مدل آن نیز بگوییم طبق گفته های مینگ – چی کو که یک تحلیلگر و محقق معروفی در حوزه محصولات اپل است، گفته شده که طراحی آیفون SE جدید با سری قبلی خود تفاوت چندانی نخواهد داشت و می دانیم که طراحی گوشی های سری SE کلا برگرفته از مدل آیفون 8 می باشند. همچنین از دیگر ویژگی هایی که این محقق پیش بینی کرده، وجود صفحه نمایشی با ابعاد ۴.۷ و بکار بردن تاچ آی دی بر روی دکمه اصلی یا هوم آن می باشد و همچنین امکان ضخیم تر شدن و سنگین تر بودن این محصول نیز وجود دارد. طبق گفته هایی که از خود کمپانی اپل لو رفته است تراشه ای با قدرت که مدل آن A15 بوده باعث می شود تا با یک گوشی پر سرعت مواجه شویم.

منبع: وب سایت digiato

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی