اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ب.ظ

بررسی بهترین مانیتورهای بنکیو

 

 

امروزه برندهای متعددی برای مانیتور در بازار وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت میکند. مانیتور اگرچه بر روی عملکرد و سرعت سیستم شما تاثیر ندارد اما با ارائه وضوح تصویر بالا دیدن فیلم و سریال و گیم و حتی کارهای گرافیکی را برایتان جذاب تر میکند. در ایران یکی از برند های پرطرفدار، مانیتور بنکیو است. برند بنکیو پای ثابت ساخت مانیتور های باکیفیت و حرفه ای ست که در مقایسه با سایر برندها قیمت مناسبی هم دارد.

در این مقاله ما بهترین مانیتور های بنکیو را برای کمک به خریدتان معرفی میکنیم.


مانیتور بنکیو مدل PD2500Q

مانیتور بنکیو مدل PD2500Q یکی از بهترین مدل‌های این برند است که با وزن ۴.۴۳ کیلوگرم و اندازه ۲۵ اینچی ساخته شده است. این مانیتور دارای امکانات بسیار زیادی است که استفاده از آن برای کاربردهای مختلف را ممکن می‌سازد.

نوع پنل بنکیو PD2500Q از فناوری IPS و رزولوشن آن بالغ بر ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. این صفحه نمایش قابلیت تشخیص ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارد و شدت روشنایی آن به صورت استاندارد و در حد ۳۵۰ کندل بر متر مربع است.

با توجه به طراحی این صفحه نمایش، نرخ به روز رسانی آن ۶۰ هرتز خواهد بود که در محدوده استاندارد است. این مانیتور زاویه دیدی برابر ۱۷۸ درجه را فراهم می‌کند و دارای درگاه‌های ارتباطی متنوعی است.

چهار عدد پورت یواس‌بی در این مانیتور وجود دارد که برای اتصال به دستگاه‌های مختلف کاربرد دارد. علاوه بر این، وجود پورت HDMI از ویژگی‌های مهم آن است.

از دیگر خروجی‌های این مانیتور می‌توان به پورت تصویر Display Port و خروجی هدفون اشاره کرد. دو اسپیکر با توان ۲ وات در این مانیتور قرار دارد و در ساخت آن از فناوری‌های محافظت چشم استفاده شده است.

علاوه بر این، شرکت سازنده ویژگی‌هایی مانند مد اتاق تاریک، رنگ آبی پایین، تنظیم هوشمند روشنایی و قابلیت Anti Glare را در این محصول خود به کار گرفته است.

 

 

 

نقاط قوت:

طراحی ظاهری زیبا
بازه صفحه نمایش عالی
وزن پایین
کیفیت صفحه نمایش خوب
درگاه‌های ارتباطی متنوع


نقاط ضعف:

قیمت بالا


مانیتور گیمینگ بنکیو مدل ZOWIE

بنکیو مدل ZOWIE RL2755 برای کاربردهای گیمینگ ساخته شده است. این صفحه نمایش اندازه عالی و ۲۷ اینچی دارد که کیفیت بسیار مناسب فول HD را فراهم می‌کند.

نوع پنل این صفحه نمایش TN و رزولوشن آن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ است. شدت روشنایی که این صفحه نمایش تولید می‌کند در حد استاندارد و ۳۰۰ کندل در متر مربع است و زمان پاسخگویی آن در حد بسیار خوب و ۱ میلی ثانیه است.

با توجه به کاربرد گیمینگ این مانیتور، نرخ به روزرسانی آن نیز برای این کار مناسب و در حد ۶۰ هرتز است که تصاویری روان را در زمان بازی‌های رایانه‌ای ارائه خواهد کرد.

رابطهای اتصال متنوعی برای این محصول استفاده شده‌اند که می‌توان پورت VGA یا D-SUB را نام برد. علاوه بر این، مانیتور بنکیو RL2755 دارای دو عدد پورت HDMI و یک پورت DVI است و خوشبختانه از خروجی هدفون نیز پشتیبانی می‌کند. دو عدد اسپیکر در این مانیتور وجود دارند که توان هر کدام از آن‌ها ۲ وات است.

نقاط قوت:

بازه وسیع صفحه نمایش
کیفیت مناسب تصویر
نرخ به روزرسانی مناسب


نقاط ضعف:

قیمت بالا
نبود پورت USB

 

بیشتر بخوانیم:

مشخصات چند نمونه از مانیتور های سامسونگ


مانیتور گرافیکی بنکیو مدل EL2870U

بنکیو مدل EL2870U مانیتوری است که برای کاربری طراحی و کارهای گرافیکی ساخته شده است. این مانیتور ۷.۲ کیلوگرم وزن دارد و پنل آن از نوع TN است.

نور پس زمینه این مانیتور از نوع LED است و رزولوشن آن در حد عالی و ۴K است. این مانیتور اندازه ۲۸ اینچی دارد که با توجه به کیفیت عالی آن، تصاویر بسیار عالی را در اندازه مناسب ارائه خواهد داد.

زمان پاسخگویی این مانیتور ۱ الی ۳ میلی ثانیه است و نرخ به روزرسانی بسیار مناسب ۶۰ هرتزی در آن فراهم شده است.

برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها، این مانیتور مجهز به درگاه ارتباطی HDMI و پورت Display است و وجود خروجی هدفون از دیگر ویژگی‌های این مانیتور است.

 

 

 

 

نقاط قوت:

طراحی ظاهری خوب
بازه عالی صفحه نمایش
کیفیت عالی صفحه نمایش
دارای پورت

HDMI
نقاط ضعف:

قیمت بالا
نبود پورت USB


مانیتور اداری بنکیو مدل GL2580HM

بنکیو مدل GL2580HM یکی از مانیتورهای این برند است که کاربری عمومی و اداری دارد و امکانات آن مناسب این کار است.

این محصول بنکیو ۴.۴ کیلوگرم وزن دارد و از پنل TN و نور پس زمینه LED ساخته شده است.

کیفیت تصویر این صفحه نمایش فول HD است که رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و این صفحه نمایش قابلیت تشخیص ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارد.

زمان پاسخگویی این مانیتور ۱ الی ۳ میلی‌ثانیه است که برای کاربری عمومی مناسب است و زاویه دید فراهم شده برای آن، ۱۷۰ درجه خواهد بود.

پورت‌های ارتباطی این مانیتور یک عدد پورت VGA یا D-SUB و یک عدد پورت HDMI هستند. همچنین، شرکت سازنده از درگاه DVI و خروجی هدفون نیز در آن استفاده کرده است.

دو عدد بلندگو در این مانیتور قرار دارد که توان هر کدام ۱ وات است.

 

 

 

نقاط قوت:

طراحی ظاهری مناسبکیفیت عالی صفحه نمایش
اندازه خوب صفحه نمایش
دارای پورت HDMI


نقاط ضعف:

قیمت بالا
نبود پورت USB
توان پایین اسپیکرها

 

در صورتی که قصد خرید مانیتور بنکیو را دارید میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://meghdadit.com/productlist/monitor/benq-monitor/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی