اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۴۴ ب.ظ

کدام لپ تاپ ایسر را بخریم؟

 

در حوزه لپ تاپ های هوشمند شاهد شرکت های مختلفی هستیم. اما در اصل این حوزه توسط چندین غول حوزه فناوری اشباع شده است که یکی از آنها ایسر می باشد. ایسر با تولید لپ تاپ هایی با تنوع نسبتا بالا و کیفیت بالا سعی کرده تا در طول این مدت نام خود را در حوزه لپ تاپ های هوشمند جاودانه کند و به نوعی در این امر نیز موفق بوده است. اگر شما هم قصد خرید یکی از لپ تاپ های این شرکت را داشته باشید با گزینه های مختلفی رو به رو می شوید که کمی انتخاب را سخت می کند. در ادامه قصد داریم تصمیم گیری را برای شما آسان کنیم و با معرفی بهترین محصولات ایسر شما را در خرید لپ تاپ کمک کنیم، پس با ما همراه باشید... .

بهترین لپ تاپ های ایسر

  • لپ تاپ ایسر مدل Acer Swift 3
  • لپ تاپ ایسر مدل Switch 3
  • لپ تاپ ایسر مدل Acer Predator Triton 500
  • لپ تاپ ایسر مدل  لپ تاپ Acer Aspire E 15

 

لپ تاپ ایسر مدل Acer Swift 3

فراتر از ظاهر ساده ی سویفت ۳ شما یک لپ تاپ عالی می بینید که قدرت زیادی برای کار و مطالعه دارد. سویفت ۳ که تشابه اسمی با سوییچ ۳ دارد یک لپ تاب با قیمت مناسب است هرچند بدنه ی ساده ی این دستگاه تماما از آلمونیوم است و دیگر قطعات نیز از کیفیت بالایی برخوردارند .

در خصوص کارایی این لپتاپ به طرز شگفت آوری بسیار نزدیک با لپ تاپ سرفیس مایکروسافت که قیمت بسیار گران تری دارد است. نمایشگر این دستگاه کمی کم کیفیت تر است ولی هر دو گذشته از قیمت تقریبا شبیه به نظر می رسند.

این لپ تاپ برای استفاده فوق العاده است با یک ترک پد جادار همراه با صفحه کلید بک لایت که تجربه ی تایپ راحتی را به شما می دهد.

اگر می خواهید زیاد بنویسید اگر در سفر هستید یا در یک اداره این یکی از بهترین لپ تاپ هایی ۲۰۲۰ ایسر برای شماست.

لپ تاپ ایسر مدل Switch 3

اگر نظر شما این است که یک سرفیس پروی مایکروسافت را بخرید ولی پول کافی ندارید پس شما باید به طور جدی این لپ تاپ دو کاره ی ایسر را درنظر داشته باشید.

سوییچ ۳ ی ایسر سریع است و به اندازه ی کافی برای طراحان جوابگوست ولی با قیمت مناسب تر. صفحه ی لمسی این دستگاه بسیار حساس بوده و از شفافیت بالا با زاویه ی دید خوبی برخوردار است که برای استفاده در تنظیمات وسیعی کارایی دارد.

این دستگاه سبک ترین لپ تاپ تبدیل شونده ای نیست که می توانید داشته با این حال کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. این دستگاه را انتخاب کنید که مطمعنن قوی است و در موقعیت های مختلف می توانید آن را به همراه داشته و حمل کنید. این دستگاه در بین بهترین لپ تاپ های ایسوز ۲۰۲۰ برای افراد خلاق است.

لپ تاپ ایسر مدل Acer Predator Triton 500

به هرحال با دانستن این که این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که ایسر برای عرضه دارد در میان اکثر لپ تاپ های گیمینگ این دستگاه ارزش استفاده از پس اندازتان را دارد .

این دستگاه مجهز به چیپ های اینل نسل ۹ و ۸ همراه با کارت گرافیک آر تی ایکس انویدیا است که قدرت کافی را به این دستگاه برای اجرا کردن اکثر بازی های با گرافیک و قدرت پردازشی بالا می دهد. در این دستگاه کمی شل است که خدشه ای به کارایی آن وارد نمی کند و شما فقط باید کمی در حمل آن مواظب باشید.

لپ تاپ ایسر مدل  لپ تاپ Acer Aspire E 15

 

اسپایر E 15 ایسوز از صفحه نمایش خوبی بهره نمی برد مثل معماری نامقاوم و سبک آن. ولی به عنوان یک لپ تاپ مقرون به صرفه باید به برخی مشخصات توجه داشت. نکته ی خوب این لپ تاپ کارایی عالی این دستگاه برای این قیمت است .

نقاط قوت این دستگاه این است که حجم کاری شما را به طرز بی نظیری جوابگو است با داشتن ترک پد بزرگ و یک صفحه کلید راحت و تنوعی از پورت های ورودی. این دستگاه زیاد برای گیمینگ نیست و بیشتر برای دیگر استفاده های یک لپ تاپ است و در بین بهترین لپ تاپ های ایسر است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت لپ تاپ ایسر و خرید آن از یک سایت معتبر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://meghdadit.com/productlist/laptop/acer-laptop/

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی