اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

مشخصات لپ تاپ hp مدل Envy x360

 

لپ تاپ اچ پی 13 envy x360 سری دوم و عضو کوچک خانواده ی اِنو است که مدل های با صفحه نمایش  13 و 15 اینچی را دارد. و از دو ورودی لمسی و قلم اکتیو استایلوس اختصاصی با نام قلم N-trig پشتیبانی می کند. لپ تاپ envy x360 به پردازنده های نسل دوم AMD Ryzen مجهز می باشند و تا 14.5 شارژدهی دارند. برای افزایش امنیت لپ تاپ یک کلید قفل مرکزی برای مسدود کردن دید وبکم دستگاه تعبیه شده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این لپ تاپ بیشتر آشنا شوید... . 

نمایشگر لپ تاپ HP مدل Envy x360

نمایشگر کوچک 13 اینچی به همراه چرخش 360 درجه ای صفحه کلید نسبت به نمایشگر لمسی این امکان را به کاربران می دهد کi امکان استفاده به اشکال مختلف را از این لپ تاپ داشته باشند و از آن به عنوان تبلت استفاده کند. صفحه نمایش لمسی لپ تاپ hp envy x360 13 از نوع IPS می باشد که تصاویر را با کیفیت FULL HD و وضوح 1080×1920 پیکسل تولید و در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. یکی از مزیت های صفحه نمایش envy x360 13 داشتن روکش مات است که از انعکاس نور در نمایشگر جلوگیری می کند. در محیط های بیرون و در زیر نور مستقیم خورشید به راحتی و بدون هیچ گونه بازتاب نوری می توانید از آن بهره ببرید. حسگر های لمسی نمایشگر بسایر حساس می باشند و با کوچکترین لمسی عمل می کنند و به راحتی می توانند تا 10 لمس را همزمان به خوبی پشتیبانی کنند.

 

در طراحی لپ تاپ envy x360 13  تنها از رنگ مشکی استفاده شده است. پشت صفه نمایش این لپ تاپ لوگوی کمپانی اچ پی با طرح جدید که شامل خطوط مورب می باشد و جلوه زیبایی به این لپ تاپ داده است. کوچک بودن لپ تاپ مورد نظر هیچ کم و کاستی در تعدا پورت ها آن ایجاد نکرده. کمپانی اچ پی پورت ها را به صورت تمام و کمال در دو طرف لپ تاپ envy x360 13 جا داده است. لپ تاپ اچ پی اوپن در حالت عادی دارای زاویه دید 178 درجه ای می باشد، با فشردن دکمه ای می توان زاویه دید آن را به شدت محدود کرد، طوری که فقط از زاویه مستقیم تماشای محتوا قابل مشاهده باشند. این قابلیت به شما کمک می کند تا در اماکن عمومی نظیر اتوبوس یا هواپیما زاویه آن را طوری تنظیم کنید که افراد غریبه قادر به تماشای محتوای داخل نمایشگر شما نشوند. Corning Gorilla Glass تضمین می کند که صفحه نمایش این نوت بوک HP Envy از ایجاد خراش در آن در امان بماند.

 

سیستم صوتی لپ تاپ envy x360 13 دارای اسپیکرهای چهارگانه ی بنگ ان اولافسن می باشد که صدایی با کیفیت بالا و واضح را پخش می کند که این قابلیت در هنگام مشاهده فیلم های مورد علاقه تان به خوبی به چشم می خورد.

بخش اتصالات و ارتباطات

از دیگر امکانات این سیستم می توان به وای فای 802/11ac و بلوتوث 4.2 اشاره کرد. که از طریق بلوتوث این لپ تاپ می توانید بدون نیاز به فلش مموری و بدون هیچ اتلاف وقتی به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی اعم از گوشی مو بایل و ... بپردازید. همچنین می توانید به کمک قابلیت وای فای به شبکه وای فای خانگی خود متصل شوید و به دانلود اطلاعات مورد نیاز و همچنین جستجو در اینترنت بپردازید و  ساعت ها با آن سرگرم شوید. پورت های لپ تاپ اچ پی انوی X360 13 دارای یک پورت USB-C 3.1 ، دو درگاه USB 3.1 نوع A و شکاف میکرو اس دی می باشد. در کناره ی دستگاه دکمه Power و دکمه های کاهش و افزایش حجم صدا قرار دارند. در سمت چپ پد لمسی لپ تاپ hp envy x360 13 اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است و سمت راست لپ تاپ زیر کیبورد خالی می باشد که می توان از آن برای استراحت دستهایتان هنگام تایپ بهره بگیرید.

 

سخت افزار و عملکرد

لپ تاپ هیبریدی envy x360 13 مجهز به پردازنده قوی AMD با واحد گرافیکی Radeon می باشد که می تواند هر گونه برنامه یه مورد نیاز کاربران خود را پشتیبانی کند. لپ تاپ مورد بررسی دارای پردازنده های قوی Ryzen 3 2300U و  Ryzen 5 2500U و Ryzen 7 2700U است. نوع حافظه رم ذخیره سازی هر سه مدل از نوع DDR4 با میزان 8 گیگابایت می باشند. حافظه ی داخلی لپ تاپ دارای 128 گیگابایت حافظه از نوع SSD می باشد که توان ذخیره سازی فایل های سنگین را دارد و برای کارهای حرفه ای و مهندسی که نیازمند فضای ذخیره سازی بالا می باشند مناسب بوده.

 

باتری 

باتری مورد استفاده در طراحی این لپ تاپ اچ پی 4 سلولی یون لیتیومی با توان 53.2 وات بر ساعت می باشد. گفتنیست که عمر باتری این لپ تاپ حدود 11 ساعت است یعنی لپ تاپ hp envy x360 13 می توان بدون اتصال به سیم شارژر خود تا 11 ساعت کارایی داشته باشد. انوی 13 از نسخه ی ده  سیستم عامل مایکروسافت استفاده کرده ست.

جمع بندی

مهم ترین بخش یک لپ تاپ سطح کیفیت پردازنده و بخش سخت افزاری آن است که محصول Envy x360 از برند اچ پی بهترین نوع آن را در اختیار کاربر قرار داده است و در صورتی که قصد خرید لپ تاپ اچ پی را دارید می توانید بر روی قیمت لپ تاپ اچ پی کلیک کرده و از قیمت ها آگاه شوید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی