اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی

 

دوربین های عکاسی سونی جزو برترین های بازار محسوب می شوند که اکثر عکاسان از این برند برای کار خود استفاده می کنند. این غول بازار دوربین در جهان برای تمامی سلایق، دوربین عکاسی طراحی کرده است، بنابراین می توانید با بررسی چند نمونه از محصولات Sony یک دوربین مناسب انتخاب کنید. در ادامه با goshidan برای آشنایی با مشخصات دوربین های عکاسی سونی همراه باشید... .

دوربین عکاسی سونی مدل SONY A7 III

 

مکن است سرعت کورکننده بالاترین پرواز A9 II سونی یا وضوح فوق العاده بالا A7R IV نداشته باشد ، اما Sony A7 III بسیاری از بهترین بیت ها را از این مدل های گران قیمت گرفته و آنها را در بسته بندی مقرون به صرفه تری ارائه می دهد. ویژگی های عنوان شامل سیستم AF بسیار کارآمد 696 نقطه ای و یک سیستم تثبیت کننده تصویر 5 محوره است که نوید جبران 5EV را می دهد. یک سنسور تصویر با نور پشت 24.2 مگاپیکسل ، همراه با آخرین نسل پردازنده تصویر وجود دارد و این دو محدوده شگفت انگیز صدا را ارائه می دهند و تنظیمات ISO بسیار بالا را امکان پذیر کنید. هندلینگ خوب است ، اگرچه بعضی از افراد در صورت جفت شدن با لنزهای pro بدن را کمی کوچک می دانند ، اما این در محدوده Alpha اعمال می شود. برای عملکرد عالی با قیمت مناسب ، بهترین دوربین سونی است که در آن وجود دارد – اما قیمت آن را بسیار محکم نگه می دارد و برای عکاسان عکسبرداری ، سونی A7 و Sony A7 II قدیمی تر گزینه های بسیار وسوسه انگیز (و ارزانتری) هستند.

 

دوربین عکاسی سونی مدل SONY A7R MARK IV

 

مدل های ‘R’ در دوربین های سری A7 سونی قبل از هر چیز برای وضوح طراحی شده اند – و Sony A7R Mark IV مطمئناً ارائه می شود. مدل قبلی A7R Mark III استاندارد را برای مدتی تنظیم می کرد ، اما A7R Mark IV رکوردشکنی جدید 61 مگاپیکسلی را به ارمغان می آورد که دارای بالاترین وضوح از هر سونی – یا در واقع هر دوربین تمام فریم است. تفسیر جزئیات بسیار جذاب است ، اگرچه شاید به این اندازه که اعداد و ارقام نشان می دهد ، کاملاً مشهود نیست ، بنابراین اگرچه A7R Mark IV بر روی کاغذ مدل قدیمی تر A7R Mark III را شکست می دهد ، اما در واقع تفاوت در جزئیات ارائه جزئیات کمتر از شما است ممکن است فرض کنید این بدان معناست که اگرچه A7R Mark III از نظر فنی جایگزین شده است ، اما همچنان یک دوربین با وضوح بالا با هر استانداردی است و احتمالاً اکنون نیز با قیمت های بسیار کمتری در دسترس خواهد بود. A7R Mark IV بسیاری از افراد را ترغیب کرده است که آن را با بهترین دوربین های با فرمت متوسط ​​مقایسه کنند ، اما ما فکر می کنیم سنسورهای بزرگتر در مدل های با فرمت متوسط ​​هنوز تفاوت چشمگیری دارند – این فقط مربوط به مگاپیکسل نیست. حتی سونی A1 جدید نیز برای حل قدرت نمی تواند با این دوربین مطابقت داشته باشد.

 

بیشتر بخوانیم:

آیا دوربین عکاسی پاناسونیک بخریم؟

 

دوربین عکاسی سونی مدل SONY A7C

 

مشخصات Sony A7C به ویژه از لحاظ قابلیت فیلمبرداری کمترین میزان جاه طلبی را ندارد ، اما عملکرد عملی آن از صفحه نمایش متنوع و متنوع دستی گرفته تا سیستم AF بسیار عالی ، باعث می شود تا از نظر دوربین به اندازه کافی کارآمد باشد. ما تصمیم می گیریم که طراحی دو رنگ آن جذاب باشد یا خیر ، این را به شما می سپاریم اما از نظر کیفیت “احساس” سایر مدل های A7 را ندارد. آیا محدوده سونی و بازار دوربین های بدون آینه فول فریم به این دوربین احتیاج دارند؟ ارزان نیست ، زیبا نیست و حتی از لحاظ فنی نیز خیلی پیشرفته نیست. با این حال ، با آن لنز جمع کننده 38-60 میلی متر جدید ، جمع و جورتر است.

 

دوربین عکاسی سونی مدل SONY A6000

 

اگرچه از سال 2014 به بازار عرضه شد ، دوربین عکاسی سونی A6000 هنوز هم یکی از بهترین دوربین های سونی است. علاوه بر این ، به طور قابل توجهی A6400 جدید و حتی A6100 “پایه” را کاهش می دهد که در نهایت جایگزین آن خواهد شد. در واقع ، در حال حاضر کمی بیشتر از یک سوم قیمت مدل A6600 برتر است. این مدل با سبک طراحی دوربین جمع و جور با فرمت APS-C و دسترسی به محدوده لنزهای قابل تعویض سونی ، یک بدنه کوچک است که یک مشت بزرگ را به همراه دارد. وضوح تصویر از سنسور تصویر 24.3 مگاپیکسلی خوب است ، اگرچه منظره یاب الکترونیکی 1440 کیلوکات و صفحه شیب 921 کیلوکات (که توسط سایر مدل های این سری به اشتراک گذاشته شده است) اکنون بسیار واضح و کم رزولوشن به نظر می رسد. A6000 توانایی ضبط فیلم های 4K را ندارد اما عملکرد کلی و کیفیت تصویر بسیار چشمگیر است ، و ارزش فوق العاده ای برای پول دارد.

 

دوربین عکاسی سونی مدل SONY A7 II

 

برای مدت ها ، سونی A7 اصلی ارزان ترین دوربین تمام فریمی بود که می توانستید تهیه کنید و یکی از دوربین های سونی مورد علاقه ما بود ، اما پیدا کردن این روزها سخت است و جایگزینی آن ، A7 Mark II ، منصفانه است ، یک دوربین بسیار بهتر مزیت بزرگی که با Alpha A7 II بدست می آورید ، تثبیت کننده نوری داخلی است. این به شما امکان می دهد در انواع مختلفی از شرایط نوری عکس های ثابت تری بگیرید و با هر یک از طیف لنزهای E-mount Sony کار می کند. زمان فوکوس خودکار و زمان راه اندازی نیز سریعتر از A7 است ، اولی به لطف سیستم AF با تشخیص فاز 117 نقطه ای که در ترکیب با AF با تشخیص کنتراست 25 نقطه کار می کند ، تضمین می کند وضوح بدون توجه به محل سوژه قاب. این CSC 24 مگاپیکسلی برای دوربین فول فریم نیز بسیار کوچک است. قیمت های A7 Mark II درست مانند قبل از A7 اصلی در حال سقوط است و در حال حاضر این بهترین معامله برای به روزرسانی های فول فریم است.

 

دوربین عکاسی سونی مدل  SONY CYBER-SHOT WX220

 

هر وسیله جمع و جویی که ارزش نمک آن را دارد باید تفاوت خود را با آنچه یک تلفن هوشمند می تواند انجام دهد ، متمایز کند. مفیدترین مزیتی که می تواند ارائه دهد بزرگنمایی نوری است و بزرگنمایی 10 برابر در سونی WX220 فراتر از لنزهای بیشتر دوربینهای نقطه ای و عکاسی است. در غیر این صورت آنقدرها حاشیه ندارد و صفحه LCD 2.7 اینچی در مقایسه با آنچه در بازار است ، کمی کوچک به نظر می رسد ، اما آنچه که انجام می دهد ، به خوبی انجام می شود ، با روشن شدن تصاویر و ضخیم شدن تصاویر با سطح مناسبی از جزئیات اگر می خواهید یک دوربین کوچک با وسعت بیشتر از حد متوسط داشته باشید که کل خانواده بتواند از آن استفاده کند ، WX220 ارزش دیدن دارد.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی