اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۷ ب.ظ

ویژگی کارت های گرافیک ایسوس

کارت گرافیک ایسوس

 

در صورتی که جزو آن دسته از کاربرانی هستید که کیفیت کارت گرافیک برایتان مهم است و به دنبال مطلبی هستید که به معرفی بهترین و با کیفیت ترین کارت گرافیک ها بپردازد، پس در جای مناسبی قرار دارید. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کارت های گرافیک برند ایسوس بپردازیم. بنابراین تا پایان این مطلب با ما همراه باشید... .

معرفی کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX RTX 3070 OC

معرفی کارت گرافیک ایسوس مدل ROG STRIX RTX 3070 OC

 

کارت گرافیک ASUS ROG STRIX RTX 3070 OC پرچمدار RTX 3070 ایسوس است که با حدود قیمتی 720 دلار عرضه اولیه شد؛ صد البته امروزه عمرا این قیمت را حتی در خارج از ایران هم بتوانید پیدا کنید. در ایران این کارت قبل از صعود ماینینگ با قیمتی حدود 36 میلیون تومان در دسترس بود، اما در حال حاضر ناموجود است و اگر جایی بتوانید آن را پیدا کنید، احتمالا بیش از 60 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. با توجه به کمبودی که این کارت در بازار دارد، اجازه استفاده و تست آن بر روی سیستم به ما داده نشد، بنابراین به بررسی اجمالی آن اکتفا می‌کنیم. در آینده در صورتی که این کارت گرافیک برای بررسی کامل در اختیار ما قرار گیرد، این مقاله به صورت یک بررسی کامل تکمیل و به روز رسانی خواهد شد. به امید آن روز.

چیپ گرافیکی GA104 بر پایه معماری 8 نانومتری ساخت شرکت سامسونگ است و 17.4 میلیارد ترانزیستور در خود جای داده است. این کارت گرافیک مجهز به 5888 هسته سایه زن یا Shaders، تعداد 184 هسته Tensor، تعداد 46 هسته RT، و 96 واحد ROP می‌‌باشد که همه به 8 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 با رابط 256 بیتی و سرعت 14 گیگابیت در ثانیه متصل شده اند. فرکانس حافظه نسخه رفرنس RTX 3070 برابر 1750MHz است و فرکانس پایه GPU آن در نسخه رفرنس برابر 1500MHz، و فرکانس حالت بوست آن برابر 1725MHz است.

کارت گرافیک موضوع این بررسی ASUS ROG STRIX RTX 3070 OC از نوع اورکلاک شده است و فرکانس بوست GPU آن به حداکثر 1935MHz در پروفایل OC افزایش یافته تا قدرت بیشتری را به صورت پیش فرض در اختیار کاربر قرار دهد. میزان مصرف برق RTX 3070 حدود 280 وات است، و این کارت گرافیک ایسوس با توجه به حالت اورکلاک شده ای که دارد تا بیش از 300 وات مصرف آن افزایش یافته و در صورت اورکلاک آن، مصرف کلی کارت به بیش از این میزان هم خواهد رسید.

 

معرفی کارت گرافیک ایسوس مدل ASUS RTX 3060 Ti TUF Gaming OC

کارت گرافیک ایسوس

 

انویدیا به شکل رسمی GeForce RTX 3060 Ti را در تاریخ 2 دسامبر (12 آذر) معرفی خواهد کرد. RTX 3060 Ti TUF GAMING OC (مدل اورکلاک شده) احتمالا قیمتی بالاتر از قیمت رسمی انویدیا که انتظار می‌رود 399 دلار باشد، خواهد داشت. از طرف دیگر احتمالا مدل غیر اورکلاک شده قیمتی نزدیک به قیمت انویدیا داشته باشد.

چیپ گرافیکی GA104-200 حاضر در GeForce RTX 3060 Ti ظاهرا 4864 هسته CUDA، تا 80 ROP، کلاک پایه 1410 مگاهرتز و بوست 1665 مگاهرتز را در اختیار دارد. براساس این مشخصات ما می‌توانیم انتظار قدرت محاسباتی 16.2 ترافلاپ را داشته باشیم. البته که این بر اساس سرعت کلاک پیش فرض بوده و در نمونه‌های سفارشی شاهد اعداد متفاوتی خواهیم بود.

در بخش حافظه، این کارت گرافیک از 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با گذرگاه 256 بیت بهره می‌برد. ظاهرا سرعت کلاک 1750 مگاهرتز یا 14 گیگابیت بر ثانیه موثر برای این مدل در نظر گرفته شده تا پهنای باند 448 گیگابایت بر ثانیه را ارائه دهد. نرخ پیکسل و بافت هر دو 133.2GPixel/s و 674.3GTexel/s گزارش شده‌اند.

بیشتر بخوانیم:

کارت گرافیک AMD با انویدیا چه تفاوتی باهم دارند؟

معرفی بهترین کارت گرافیک ها برای گیمر ها

معرفی 3 کارت گرافیکی که برای گیمر ها پیشنهاد می شود!

بررسی و مشخصات کارت گرافیک RTX TUF 3060

همه چیز درباره کارت گرافیک RTX 3070

معرفی کارت گرافیک ایسوس مدل GeForce GTX 1650 GDDR6

کارت گرافیک GEFORCE GTX 1650 GDDR6

 

ایسوس با رونمایی از کارت گرافیک های GeForce GTX 1650 GDDR6، محصولات جدیدی را به مجموعه ROG Strix، TUF Gaming و سری Phoenix اضافه کرد. این کارت گرافیک‌ها با بهره‌گیری از حافظه ارتقا یافته GDDR6 از تمامی برتری‌های این مدل برخوردار بوده و نسبت به نسل قبلی کارت گرافیک‌های GeForce GTX 1650 با حافظه GDDR5، تا بیش از 50% پهنای باند بیشتری را در اختیار کاربر قرار خواهند داد. این مدل، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای علاقه مندان به تجربه گیمینگ با رزولوشن 1080p و حتی 1440p با نرخ فریم قابل قبولی باشد.

کارت گرافیک ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1650 GDDR6 نیز بدون قربانی کردن دوام بالا، روی بحث خنک سازی پردازنده تمرکز داشته و از تکنولوژی Auto-Extreme برای طراحی قطعات آن استفاده شده است. پردازنده‌ی گرافیکی این مدل، با استفاده از یک محفظه محکم پشتی تحت حفاظت قرار گرفته که مانع از انعطاف PCB می‌شود. ضمن این که این کارت گرافیک به فن‌هایی مجهز شده که براساس استانداردهای IP5X آب بندی شده است. علاوه بر این، با استفاده از تست‌های اعتبارسنجی، از هماهنگی آن با جدیدترین تجهیزات TUF اطمینان حاصل شده است. برای گیمرهایی که یک چرخه بروزرسانی طولانی‌تر را ترجیح می‌دهند، کارت گرافیک‌های TUF یک انتخاب ساده است.

 

سخن پایانی

کارت گرافیک ایسوس

 

کارت های گرافیک ایسوس جزو پر طرفدار ترین این حوزه هستند که با قیمت هایی معقول به بازار عرضه می شوند. در صورتی که قصد خرید کارت گرافیکی با دوام و با کیفیت را دارید می تواند بر روی برند Asus حساب باز کنید.

از این که تا پایان این مطلب با وبلاگ Goshidan همراه بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی