اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۰۱ ب.ظ

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

https://fscl01.fonpit.de/userfiles/7695213/image/Smartphones-unter-200-Euro.jpg

 

گوشی هایی که در سال 2021 برند سامسونگ به بازار عرضه کرده است جزو بهترین گوشی هایی است که تا کنون از این برند دیده ایم و باید گفت که در حال حاضر رقیب جدی برای اپل به حساب می آید. به محض ورود گوشی های 2021 سامسونگ بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داد. بنابراین با این حساب ما می خواهیم با معرفی انواع گوشی سامسونگ گلکسی در سال 2021 شما را راهنمایی کنیم تا در صورتی که قصد خرید یکی از این گوشی ها را دارید، به راحتی بتوانید برای انتخاب آن تصمیم بگیرید.


معرفی  جدید ترین گوشی های سامسونگ در سال 2021


•    گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra
•    گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra
•    گوشی سامسونگ Galaxy S21
•    گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus
•    گوشی سامسونگ Galaxy A52

 

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra

گوشی گلکسی S21 اولترا، یکی از پرچمدارهای سامسونگ در سال 2021، می‌تواند در بالای فهرست بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ قرار بگیرد. این گوشی به دلیل داشتن پردازنده قوی، صفحه نمایش Dynamic AMOLED، قدرت عکاسی بالا و پشتیبانی از قلم S Pen بهترین مدل گوشی سامسونگ 2021 محسوب می‌شود. این گوشی از نظر عملکرد، یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است. همچنین این اولین گوشی از گوشی‌ های سامسونگ سری S است که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.
این گوشی که از گوشی های جدید سامسونگ 2021 است، همچنین دارای چند ویژگی برجسته است که آن را به بالاترین مدل گوشی سامسونگ 2021 تبدیل می‌کند. جدیدترین مدل گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED است و رفرش ریت آن بین 10 هرتز تا 120 هرتز تغییر می‌کند. هدف از این رفرش ریت پویا، حفظ عمر باتری است. برای فعالیت‌های سنگین، رفرش ریت بالاتر استفاده می‌شود و برای فعالیت‌هایی که صفحه نمایش ساکن است، از رفرش ریت پایین‌تر استفاده می‌کند.
همچنین گوشی جدید سامسونگ 2021، گلکسی S21 اولترا دارای دو لنز تله فوتو است که یکی دارای زوم 3 برابر و دیگری دارای زوم 10 برابر است. این ویژگی این گوشی را به بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ از نظر قدرت زوم تبدیل می‌کند. همچنین قابل ذکر است که جدیدترین مدل سامسونگ ۲۰۲۱ شارژر را از جعبه حذف کرده است و اسلات کارت حافظه نیز در آن وجود ندارد.
قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ 2021 چیزی حدود 30 میلیون تومان است و جزو گوشی‌های گران قیمت محسوب می‌شود. اگر به دنبال بهترین ویژگی‌ها و جدیدترین مدل گوشی سامسونگ 2021 هستید، می‌توانید این گوشی را خریداری کنید.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRsjBQb6hc8JqfEs8I2_wjSDJEaoDkD5mnTlg&usqp=CAU

 

گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا نیز یکی از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ است که می‌توانید بخرید. از ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به صفحه نمایش Dynamic AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز، عملکرد روان قلم S Pen و زوم فوق‌العاده 50 برابر اشاره کرد. با این حال، این گوشی طراحی خوبی ندارد و ماژول دوربین بسیار بزرگ و ناجور است.
گوشی نوت 20 اولترا همانند گوشی S21 اولترا، دارای رفرش ریت پویا است. یعنی بر اساس کاری که با گوشی خود انجام می‌دهید، رفرش ریت آن تغییر می‌کند. قلم S Pen نیز عملکردی بهتر از همیشه دارد و میزان تاخیر آن به 9 میلی ثانیه رسیده است. این گوشی یکی از بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ است که دارای پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس است. این پردازنده با وجود ورود پردازنده اسنپدراگون 888، همچنان یکی از بهترین‌ها است.
گوشی نوت 20 اولترا یکی از بزرگترین گوشی‌های سامسونگ است و همچنین قیمت آن نیز بالا است. اما به هر صورت، این گوشی همه فن حریف است و از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 محسوب می‌شود.

https://cdn.alzashop.com/ImgW.ashx?fd=f16&cd=SAMO0197b2

بیشتر بخوانیم:

راهنمای گوشی سامسونگ گلکسی A51

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A52

معرفی بهترین گوشی های نوکیا

معرفی بهترین گوشی های هواوی

کدام گوشی شیائومی ارزش خرید دارد؟

 

گوشی سامسونگ Galaxy S21

آخرین مدل گوشی سامسونگ 2021، گوشی گلکسی S21، در میان گوشی های پرچمدار سامسونگ 2021 کمترین قیمت را دارد. این گوشی دارای رزولوشن خوب و رفرش ریت 120 هرتز پویا است که بر اساس کاری که انجام می‌دهید، تغییر می‌کند. در جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ از بدنه پلاستیکی استفاده شده و سامسونگ، شارژر و اسلات کارت حافظه را حذف کرده است. گوشی جدید سامسونگ ۲۰۲۱ دارای یک تراشه قدرتمند است که عملکرد عالی دارد و از نظر عملکرد، یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۱ سامسونگ است.
گوشی S21، یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ 2021، دوربین‌های بسیار خوبی را عرضه می‌کند. همچنین دوربین‌های تله فوتو عملکرد عالی دارند. قیمت این مدل از جدیدترین گوشی های سامسونگ 2021 در حدود 1000 دلار است که قیمت تقریباً بالایی محسوب می‌شود.

https://www.techadvisor.com/cmsdata/features/3794941/samsung_galaxy_s21_series_grey_bg_top_down_press_image_thumb800.jpg

 

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus

گوشی S21 پلاس تفاوت چندانی با گوشی S21 ندارد. گوشی S21 پلاس، اخرین مدل سامسونگ 2021، صفحه نمایش و باتری بزرگتری دارد و طراحی آن نیز زیباتر است. این گوشی مانند سایر اعضای خانواده S21 دارای صفحه نمایش عالی با رفرش ریت پویا است. رفرش ریت این گوشی بین 48 تا 120 هرتز متغیر است.
اگر گوشی سامسونگ جدید ۲۰۲۱، گوشی S21 پلاس را انتخاب کنید، دارای یک گوشی عالی با صفحه نمایش خوب، دوربین‌های فوق‌العاده و قدرت زوم بی نظیر خواهید شد. همچنین با وجود بالا بودن قیمت بهترین گوشی سامسونگ 2021، طرفداران گوشی‌های بزرگ، عاشق این محصول خواهند شد.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91n%2BPwrHAEL._SL1500_.jpg

 

گوشی سامسونگ Galaxy A52

یکی از پرچمداران گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در حال حاضر گلکسی A52 5G است. این گوشی جدید سامسونگ 2021 با وجود اینکه قیمت کمتری از سری اس دارد بسیاری از ویژگی‌های کلیدی آن گوشی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. سامسونگ در این گوشی یک نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

https://www.ephotozine.com/articles/samsung-galaxy-a52-5g-and-a72-announced-with-quad-camera-system-35321/images/xlg_Galaxy-A-Unpacked_main2_1616146398.jpg

 

در بخش دوربین، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت کند. با این حال سایر دوربین‌های گوشی به اندازه سایر گوشی‌های برتری که در این بازه قیمتی به فروش می‌رسند عملکرد جالب توجهی ندارند. از نقاط قوت این گوشی تراشه اسنپدراگون 750G و عمر باتری بسیار خوب است. ضمنا شارژر نیز همراه با جعبه به دست شما می‌رسد که در این دوره و زمانه کمتر چنین چیزی را می‌بینیم.
اگر به دنبال برترین گوشی های سامسونگ 2021 در بازه قیمتی زیر 10 میلیون تومان می‌گردید، گلکسی آ 52 فایو جی یک انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود.

در صورتی که تجربه استفاده از یکی از این محصولات را دارید خوشحال می شویم اگر که نظرات خود را در قسمت کامنت های وبلاگ goshidan با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی