اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

اخبار فناوری و تکنولوژی _ گوشیدان

بررسی انواع گوشی های بروز و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار دارد.

گوشیدان یک منبع اطلاعاتی درباره بروزترین و محبوبترین گوشی ها و سایر محصولاتی که در دنیای تکنولوژی قرار میگیرد است که هدف اصلی آن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شما در زمینه تکنولوژی و فناوری است. شما عزیزان با استفاده از مطالبی که برایتان جمع آوری میکنیم میتوانید در خرید گوشی و ... بهتر عمل کنید و با اطلاعات کافی به تهیه محصول مورد نظر خود بپردازید.
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ

معرفی بهترین کارت گرافیک ها برای گیمر ها

در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال کارت گرافیکی خوش ساخت و کاربردی هستید و همچنین قیت برایتان فاکتور مهمی به حساب می آید، جای خوبی آمده اید چرا که ما در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های مختلفی در رده قیمت های مختلف آشنا کنیم.
گیمر ها و افرادی که با برنامه های گرافیستی و فتوشاپی و... سنگین کار می کنند بیشتر از هرچیزی نیاز به عملکرد حرفه ای در سیستم خود دارد که منشا چنین چیزی مربوط به کارت گرافیک می شود که هرچقدر این قطعه دارای کیفیت بیشتری باشد می تواند به طور مستقیم در عملکرد سیستم تاثیر مثبت گذارد.
بنابراین ما سعی داریم که با معرفی کارت گرافیک های با کیفیت شما را در شناخت بهتر کارت های گرافیک یاری دهیم، پس با ما همراه باشید... .

بهترین کارت گرافیک های موجود در بازار

 

  • کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce RTX 3090

  • کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce RTX 3080

  • کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce 3070
  • کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce 3060Ti

کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce RTX 3090

توان RTX 3090 یا بهتر است بگوییم شاهکار انویدیا، زبانزد خاص‌و‌عام است و هر گیمری آرزوی داشتن این کارت گرافیک انویدیا را در کیس خود دارد. بیش از 10 هزار هسته‌ی کودا در کنار 24 گیگابایت حافظه‌ی بسیار سریع GDDR6X باعث شده است تا انویدیا جی‌فورس 3090 را بتوان توانمند‌ترین پردازنده‌ی گرافیکی حال حاضر دانست. این موضوع باعث شده است تا انویدیا پرچم‌دار خود را اولین کارت ‌گرافیک دنیا با قابلیت اجرای بازی در رزولوشن 8K بخواند. همچنین RTX 3090 برای عاشقان فناوری رهگیری پرتو در گیمینگ با وضوح 4K و نرخ فریم چشمگیر، بهترین گزینه‌ی موجود است. اگر برای اسمبل ‌کردن کامپیوتر خود بودجه‌ی بسیار زیادی دارید و می‌خواهید قوی‌ترین کارت گرافیک موجود در بازار را داشته باشید، 3090 با قیمت حدودی 90 میلیون تومان همان چیزی است که می‌خواهید. البته توجه کنید که قیمت این محصول در کشور بسیار گران ‌تر از ارزش واقعی‌اش است و تنها آن را به کاربرانی توصیه می‌کنیم که بدون محدودیت مالی به ‌دنبال توانمند‌ترین کارت گرافیک حال حاضر بازار هستند. 

کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce RTX 3080

این نوع از کارت گرافیک دارای قیمت های بالایی هستند و صرفا برای افرادی مناسب اند که به دنبال کیفیت های خیلی بالا هستند اما قیمت برایشان مناسب نیست گزینه ی خوبی محسوب می شود.

در صورتی که برچسب قیمت عجیب 3090 را به‌ هیچ وجه نمی‌توانید هضم کنید اما به ‌دنبال اجرای جدید‌ترین بازی‌ها با حداکثر تنظیمات گرافیکی، رهگیری پرتو و رزولوشن 4K هستید، انویدیا RTX 3080 بهترین گزینه‌‌ی موجود است. این کارت گرافیک با 8700 هسته‌ی کودا به‌راحتی از پس اجرای تمام بازی‌های با بالاترین تنظیمات گرافیکی برمی‌آید. تنها انتقاد کارشناسان به این کارت گرافیک، حافظه‌ی 10 گیگابایتی آن است که برخی احتمال گلوگاهی این بخش طی سال‌های آتی و هنگام اجرای بازی‌های سنگین با بافت‌های گرافیکی حجیم را می‌دهند. به‌ همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه‌ی RTX 3080 TI با 16 گیگابایت حافظه‌ی VRAM به ‌گوش می‌رسد. با این‌ حال موارد مذکور چیزی از ارزش و توان پردازشی 3080 نمی‌کاهد. بد نیست بدانید 3080 با 30 درصد قیمت کمتر نسبت به 2080TI، نزدیک به 30 درصد توان پردازشی بیشتری دارد. این موضوع باعث شد قیمت 2080TI به ‌شدت در بازار‌های جهانی و حتی کشورمان افت کند و درحالی‌که چندی پیش با قیمت 80 میلیون تومان به فروش می‌رسید، اکنون بتوان آن را با قیمت حدودی 45 میلیون تومان نیز تهیه کرد.
با درنظرگرفتن توان پردازشی و قیمت کارت گرافیک 3080، این کارت گرافیک ارزش خرید به‌مراتب بیشتری در مقایسه با 3090 دارد.

بیشتر بخوانیم:

بررسی و مشخصات کارت گرافیک RTX TUF 3060

معرفی 3 کارت گرافیکی که برای گیمر ها پیشنهاد می شود!

کارت گرافیک AMD با انویدیا چه تفاوتی باهم دارند؟

همه چیز درباره کارت گرافیک RTX 3070

کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce 3070

در کنفرانس رونمایی محصولات جدید انویدیا، زمانی بهبود قابل ‌توجه توان پردازشی سری 3000 محسوس شد که جنسن هوانگ (مدیرعامل انویدیا) توان 3070 را برابر با 2080TI عنوان کرد. این در حالی است که 2080TI با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسید اما RTX 3070 قیمتی برابر با 499 دلار دارد. بدین ترتیب دیگر برای تجربه‌ی بازی‌های در رزولوشن 4K با فناوری رهگیری پرتو نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار سنگین نیست و کارت‌های گرافیک جدید انقلابی ایجاد کرده‌اند. 5888 هسته‌ی کودا در کنار 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR6، کارت گرافیک 3070 را به هیولایی تبدیل کرده است که ارزش خرید بالایی دارد (البته در صورت بازگشت به قیمت واقعی خود). نسل دوم هسته‌های رهگیری پرتو و هسته‌های بهینه‌‌شده‌ی Tensor برای محاسبات هوش مصنوعی، ارزش خرید بالاتری برای این کارت گرافیک حتی در صورت قیمت یکسان با 2080TI ایجاد می‌ کند.

کارت گرافیک مدل NVIDIA GeForce 3060Ti

RTX 3060TI را می‌توان از جذاب‌ترین اعضای خانواده‌ی جدید انویدیا دانست. محصولی که توان پردازشی برابر با RTX 2080 سوپر دارد و برچسب قیمت 399 دلاری آن (در صورت حل مشکل کمبود محصول و عرضه با قیمت مناسب در کشور) ارزش خرید فوق‌العاده‌ای دارد. این کارت گرافیک با 4864 هسته‌ی کودا و 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR6، توانایی اجرای بازی‌های با رزولوشن 1440P و حداکثر تنظیمات گرافیکی را دارد و همچنین برای اجرای بازی‌های با رزولوشن 4K بسیار مناسب است. تا چندی پیش در ایران با قیمت 25 میلیون تومان در دسترس بود. اما متأسفانه در حال‌ حاضر به‌سختی و با حدود قیمت 30 میلیون تومان یافت می‌شود. شک نداشته باشید انویدیا 3060TI و 3060 در صورت عرضه‌ی مناسب می‌تواند به آمار فروش GTX 1060 برسد و پس از سال‌ها جایگاه محبوب‌  ترین کارت گرافیک جهان را از آن بگیرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی